arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۹۳۸۱
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۵ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۷

توصیه های «ملیندا گیتس» به والدین شاغل: 10 دقیقه در روز صرف آرامشتان کنید

ملیندا گیتس؛ همسر بیل گیتس که به عنوان بنیانگذار مایکروسافت شناخته می شود، به والدین شاغل توصیه هایی ارائه کرده که می تواند به بهبود ارتباط والدین و فرزندان کمک کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ملیندا گیتس؛ همسر بیل گیتس که به عنوان بنیانگذار مایکروسافت شناخته می شود، به والدین شاغل توصیه هایی ارائه کرده که می تواند به بهبود ارتباط والدین و فرزندان کمک کند.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، ملندا گیتس،  که فارغ از همسر بیل گیتس بودن به عنوان یک زن نیکوکار و فوق العاده باهوش شناخته می شود، یک بنیاد خیریه را نیز با همکاری همسرش اداره می کند.

اما در کنار همه این ها او مادر 3 فرزند است. فرزندانی که تا به امروز بی حاشیه و کم دردسر ظاهر شده اند. اما راز موفقیت ملیندا گیتس به عنوان یکی از ثروتمندترین زنان جهان چیست؟

ملیندا گیتس، اخیرا در جریان یک مصاحبه اعلام کرده که هر روز چند دقیقه تمرین می کند تا رفتاری مناسب درخانه داشته باشد و البته این رفتارها را پیش از ورود به خانه مرور می کند.

او نام این 10 دقیقه را 10 دقیقه میانجیگری گذاشته و می گوید هر روز 10 دقیقه را صرف کاهش اضطراب، تنش و مدیتیشن می کند. او در این خصوص می گوید: "شما می توانید یک تمرین پنج دقیقه ای را  صبح و یک تمرین پنج دقیقه ای را در طول شب قبل از اینکه از محل کار به خانه برسید، اجرا کنید. هدف از این تمرین ها کاهش دغدغه های ذهنی و کمک به ایجاد ارتباط بهتر با فرزندان است.

ملیندا گیتس می گوید تمرین تنفس عمیق و مراقبه های تنفسی از برترین روش ها برای کاهش استرس محسوب می شوند. وی معتقد است زنانی که پیش از ورود به خانه سعی می کنند ذهن خود را خالی کرده و با آرامش وارد خانه شوند، به شدت قدرتمند تر از زنانی هستند که با خستگی های روزانه به استقبال همسر و فرزندان خود می روند. البته ملیندا تاکید کرده این موضوع مربوط به مادر و پدر است و تنها به یکی از والدین مرتبط نمی شود.

 

نظرات بینندگان