arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۲۱ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۷

کلم به درمان نقرس کمک می کند

کلم یکی از برترین سبزیجاتی است که به کاهش بیماری های مرتبط با چربی خون کمک می کند و جالب است بدانید اگر به نقرس مبتلاش ده اید می توانید روی کمک ویژه کلم حساب باز کنید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کلم یکی از برترین سبزیجاتی است که به کاهش بیماری های مرتبط با چربی خون کمک می کند و جالب است بدانید اگر به نقرس مبتلا شده اید می توانید روی کمک ویژه کلم حساب باز کنید. اما نقرس چیست ؟

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، بیماری نقرس یکی از خطرناک ترین بیماری هایی است که اغلب با عوارض موجود در پاهای بیمار مثل درد و تورم انگشتان و کف پا شناسایی می شود.

اغلب افرادی که به نقرس مبتلا می شوند در سنین بالا و به علت عدم رعایت نکات مرتبط با چربی خون این بیماری را تجربه می کنند. اغلب برای بیماران نقرس داروهای کنترل چربی تجویز می شود و البته به این افراد توصیه می شود کمتر گوشت قرمز مصرف کنند و بیشتر به سراغ میوه ها و سبزیجات بروند.

جالب است بدانید یکی از برترین سبزیجات برای بیماران مبتلا به نقرس کلم است. با مصرف منظم کلم می توان امیدوار بود نقرس را تا حد زیادی کنترل کرد.

کلم می تواند دردها و ورم مفاصل را کاهش دهد و ضمن کنترل التهابات موجود در مفاصل به درمان نقرس نیز کمک کند. جالب است بدانید که کلم یکی از درمانهای کمتر شناخته شده مشکلات و ورم های مفاصل است که پزشکان اخیرا روی آن متمرکز شده اند. بنابراین شما نیز می توانید این درمان را بیازمایید.

 

 

نظرات بینندگان