arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۹۴۸۲
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۱ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۷

آسوشیتدپرس وزیر خارجه ونزوئلا و نماینده ترامپ به صورت محرمانه دیدار کرده اند

آسوشیتدپرس در گزارشی فاش کرد که «خورخه آریزا» وزیر امور خارجه ونزوئلا در جریان سفر اخیرش به نیویورک برای گفتگو با مقامات سازمان ملل متحد، دو دیدار چند ساعته با «الیوت آبرامز» فرستاده ویژه دولت آمریکا در امور ونزوئلا داشته است.اطلاعات دریافتی آسوشیتد پرس از یک مقام ارشد دولت مادورو حاکی از این است که وزیر امور خارجه ونزوئلا از الیوت آبرامز دعوت کرده است که به‌صورت شخصی، علنی یا محرمانه به ونزوئلا سفر کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک رسانه آمریکایی گزارش داد وزیر امور خارجه ونزوئلا در جریان سفر اخیر خود به نیویورک با فرستاده ویژه دولت آمریکا در امور ونزوئلا دیدار کرده است.

به گزارش تسنیم، آسوشیتدپرس در گزارشی فاش کرد که «خورخه آریزا» وزیر امور خارجه ونزوئلا در جریان سفر اخیرش به نیویورک برای گفتگو با مقامات سازمان ملل متحد، دو دیدار چند ساعته با «الیوت آبرامز» فرستاده ویژه دولت آمریکا در امور ونزوئلا داشته است.

اطلاعات دریافتی آسوشیتد پرس از یک مقام ارشد دولت مادورو حاکی از این است که وزیر امور خارجه ونزوئلا از الیوت آبرامز دعوت کرده است که به‌صورت شخصی، علنی یا محرمانه به ونزوئلا سفر کند. این در حالی است که الیوت آبرامز هفته گذشته اعلام کرده بود که زمان گفت‌و‌گو با مادورو مدت‌‌هاست که به سر رسیده و مذاکره باید تنها بر سر نحوه کناره‌گیری رئیس‌جمهور ونزوئلا انجام شود.

حدود یک ماه قبل «خوان گوایدو» رئیس پارلمان ونزوئلا به تحریک «مایک پنس» معاون دونالد ترامپ و تنی چند از مقامات آمریکایی خود را رئیس‌جمهور ونزوئلا خواند و از آن زمان تاکنون آمریکا فشارهای خود بر نیکلاس مادورو برای کناره‌گیری از مقامش را شدت بخشیده و حتی ونزوئلا را به دخالت نظامی تهدید کرده است.

نظرات بینندگان