arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۹۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۳ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۷

بولتون: ۲۵ کشور وعده کمک ۱۰۰ میلیون دلاری به ونزوئلا داده‌اند

جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا در پی کنفرانس سازمان کشورهای آمریکایی برای کمک به ونزوئلا اعلام کرد که ۲۵ کشور وعده کمک ۱۰۰ میلیون دلاری را داده‌اند. به گفته دیوید اسمولانسکی، هماهنگ کننده کارگروه سازمان کشورهای آمریکایی در امور مهاجرت و آوارگان از ونزوئلا گفت که این پول به صورت مستقیم برای مراکزی که در مرزهای کلمبیا و برزیل و کورازائو، جزیره‌ای در کارائیب برای آوارگان ونزوئلایی در نظر گرفته شده، ارسال می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

۲۵ کشور جهان وعده کمک ۱۰۰ میلیون دلاری به ونزوئلا را داده‌اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا در پی کنفرانس سازمان کشورهای آمریکایی برای کمک به ونزوئلا اعلام کرد که ۲۵ کشور وعده کمک ۱۰۰ میلیون دلاری را داده‌اند.

بولتون در توئیتی نوشت: امروز ۲۵ کشور در کنفرانس سازمان کشورهای آمریکایی متعهد شدند تا به ونزوئلا کمک ۱۰۰ میلیون دلاری برسانند.

به گفته دیوید اسمولانسکی، هماهنگ کننده کارگروه سازمان کشورهای آمریکایی در امور مهاجرت و آوارگان از ونزوئلا گفت که این پول به صورت مستقیم برای مراکزی که در مرزهای کلمبیا و برزیل و کورازائو، جزیره‌ای در کارائیب برای آوارگان ونزوئلایی در نظر گرفته شده، ارسال می‌شود.

کارلوس وچیو، فرستاده خوآن گوآیدو، رئیس جمهوری خودخوانده ونزوئلا در مراسم آغازین کنفرانس مذکور در واشنگتن گفت که اولویت برای ارسال این کمک ۲۳ فوریه سال جاری میلادی است.

نظرات بینندگان