arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۹۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۶ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۷

ظریف: نتانیاهو گفته بود در ورشو برای جنگ متحد می‌شوند؛ این، اتحاد فشلی بود که به نتیجه نرسید

وزیر امور خارجه کشورمان اجلاس ورشو را اجلاسی از پیش شکست خورده خواند و گفت: نتانیاهو به طور رسمی اعلام کرد که در ورشو برای جنگ متحد می‌شوند در حالی‌که این اتحاد فشلی بود که به نتیجه نرسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر امور خارجه کشورمان در بدو ورود به آلمان برای شرکت در کنفرانس امنیتی مونیخ گفت: در اینجا از سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران و واقعیت‌های منطقه صحبت خواهیم کرد.

محمد جواد ظریف که برای شرکت در پنجاه و پنجمین اجلاس امنیتی مونیخ وارد این شهر شد، با اشاره به اتفاق‌های اخیر از جمله حمله تروریستی در ایران، دیدار سران سه کشور ایران، روسیه و ترکیه و کنفرانس ورشو گفت: آمریکا با سیاست‌ها و انتخاب‌های غلط باعث شده است تا "دونالد ترامپ" اعلام کند هفت تریلیون دلار در منطقه خاورمیانه هزینه کردیم و به جایی نرسیدیم.

وی گفت: احساس می‌کنم اگر غربی‌ها به ویژه آمریکا هر چه سریع‌تر اشتباهات ۴۰ سال اخیر خود را درک کنند، زندگی را برای خودشان و منطقه راحت‌تر می‌کنند.

بنا بر گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزیر امور خارجه کشورمان اجلاس ورشو را اجلاسی از پیش شکست خورده خواند و گفت: نتانیاهو به طور رسمی اعلام کرد که در ورشو برای جنگ متحد می‌شوند در حالی‌که این اتحاد فشلی بود که به نتیجه نرسید.

به گزارش ایسنا، وزیر امور خارجه کشورمان روز یکشنبه در کنفرانس امنیتی مونیخ سخنرانی خواهد کرد.

نظرات بینندگان