arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۹۷۵۳
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۹ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۷

گلاره ناظمی نیمه‌نهایی جام ملت‌ها را سوت می‌زند

مرحله نهایی مسابقات فوتسال جام ملت‌های بانوان اروپا، امروز (جمعه) و یکشنبه با مصاف چهار تیم پایانی رقابت‌ها در کشور پرتغال برگزار می‌شود.امروز تیم‌های اسپانیا و روسیه در دیدار نیمه‌نهایی مسابقات به مصاف هم می‌روند که گلاره ناظمی داور ایرانی حاضر در جام ملت‌های اروپا، قضاوت این مسابقه را بر عهده دارد. زری فتحی داور دوم این دیدار خواهد بود. ناظمی پیش‌تر دیدار فینال مسابقات المپیک 2018 جوانان جهان را در آرژانتین سوت زده بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

داور بین‌المللی فوتسال کشورمان، قضاوت دیدار نیمه‌نهایی مسابقات جام ملت‌های بانوان اروپا را بر عهده دارد.

به گزارش تسنیم، مرحله نهایی مسابقات فوتسال جام ملت‌های بانوان اروپا، امروز (جمعه) و یکشنبه با مصاف چهار تیم پایانی رقابت‌ها در کشور پرتغال برگزار می‌شود.

امروز تیم‌های اسپانیا و روسیه در دیدار نیمه‌نهایی مسابقات به مصاف هم می‌روند که گلاره ناظمی داور ایرانی حاضر در جام ملت‌های اروپا، قضاوت این مسابقه را بر عهده دارد. زری فتحی داور دوم این دیدار خواهد بود. ناظمی پیش‌تر دیدار فینال مسابقات المپیک 2018 جوانان جهان را در آرژانتین سوت زده بود.

در دیگر دیدار این مرحله، اوکراین به مصاف پرتغال می‌رود که روز یکشنبه، برنده دو بازی در فینال و بازنده دو مسابقه در دیدار رده‌بندی مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

نظرات بینندگان