arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۹۷۸۱
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۲۲ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از روبات های قاتل پنتاگون تا باگ موجود در دایرکت های توییتر

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

فارین پالیسی نوشت: وزارت دفاع ایالات متحده در روز 12 فوریه نقشه راه خود را برای آینده هوش مصنوعی منتشر کرد و جالب ترین نکته در مورد این گزارش که نادیده گرفته شده است، این است که ارتش ایالات متحده در آستانه ساخت یک سلاح کشنده است که بر پایه هوش مصنوعی طراحی شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مهندسان معمار یا مهندسانی که به نام "آرشیتکت" می شناسیمشان، اغلب به سبب طرحهای منحصر به فردشان شناخته می شوند. اما به نظر می رسد روبات ها هم قصد دارند پا در کفش این مهندسان کرده و به طراحی نقشه بپردازند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروهی از پژوهشگران ژاپنی نوعی روبات هوشمند طراحی کرده اند که می تواند احتمال وجود نشت هسته ای را بررسی کند. این روبات هوشمند اخیرا مورد آزمون قرار گرفته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برند چینی «تی سی ال» در حال کار روی یک تلفن همراه هوشمند است که با خم شدن تبدیل به یک ساعت مچی هوشمند می شود. این ایده می تواند رقبایی مثل سامسونگ را به شدت مغلوب کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت اوبر از قوانین شهری جدید در نیویورک شکایت کرد. این قوانین فشار زیادی را به رانندگان سرویس های اوبر وارد می کند و باعث می شود این رانندگان در تامین معیشت خود نیز دچار مشکل شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شاید باور نکردنی باشد اما اگر به هر فردی در توییتر دایرکت بدهید، اطلاعات گفتگوهای شما با آن شخص تا سال ها در توییتر ثبت می شود، حتی اگر شما گفتگوهای خود را پاک کرده باشید.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت اپل امتیاز استارتاپ “pullstring” را خریداری کرد. این امتیاز کمک می کند که از این پس شاهد قدرت گیری هر چه بالاتر اپل در حوزه فرمان های صوتی به دستیارهای صوتی خانگی باشیم.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان