arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۰۸ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۷

بپولتیکو: «برنی سندرز» هم وارد کارزار انتخاباتی ۲۰۲۰ آمریکا می‌شود

منابع خبری شنبه گفته‌اند «برنی سندرز»، نماینده دموکرات مجلس سنای آمریکا فیلمی برای اعلام نامزد شدن در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا ضبط کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

منابع خبری شنبه گفته‌اند «برنی سندرز»، نماینده دموکرات مجلس سنای آمریکا فیلمی برای اعلام نامزد شدن در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا ضبط کرده است.


به گزارش فارس، رسانه‌های آمریکایی گزارش داده‌اند «برنی سندرز»، سناتور دموکرات آمریکایی فیلمی برای اعلام نامزدش‌ در انتخابات ۲۰۲۰ ریاست‌جمهوری کشورش ضبط کرده است.

دو منبع آگاه این خبر را به پایگاه پولیتیکو گفته‌اند. رسانه آمریکایی گفته نشانه دیگری که از آماده شدن سندرز برای معرفی‌اش به عنوان نامزد انتخابات خبر می‌دهد این است که تیم او با برخی نفرات برای واگذاری برخی سمت‌های بلندپایه مصاحبه کرده است.

انتظار می‌رود «چاک روچا»، از مشاوران سیاسی سندرز که در جریان کارزار انتخاباتی سال ۲۰۱۶ هم در کنار او بود، بار دیگر به تیم او بپیوندد.

هنوز مشخص نیست ویدئویی که سندرز ضبط کرده اصلاً پخش خواهد شد یا خیر و یا اینکه این کار چه زمانی انجام خواهد گرفت.

سندرز در مرحله مقدماتی (درون‌حزبی) انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ با «هیلاری کلینتون» برای معرفی شدن به عنوان نامزد حزب دموکرات رقابت کرد و سرانجام عرصه را به او واگذار کرد.

در همان سال ایمیل‌های منتشر شده از «کمیته ملی حزب دموکرات» (نهاد ناظر حزب دموکرات) فاش کرد که این کمیته و رئیس آن به دنبال پیروزی هیلاری کلینتون در رقابت‌های مرحله مقدماتی بوده‌اند. در پی این افشاگری، رئیس کمیته مذکور فوراً از سمتش استعفا کرد.

این نماینده ایالت «ورمونت» در انتخابات سال ۲۰۱۶، محور تبلیغاتش را نابرابری در توزیع ثروت و درآمد در جامعه آمریکا قرار داد. سندرز معتقد است این دو عامل باعث از بین رفتن طبقه متوسط در آمریکا شده‌اند.

نظرات بینندگان