arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۹۸۶۳
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۲ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۷

ارائه گزارش ۱۰۰ روزه حناچی به شورا در هفته آینده

محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران با بیان این‌که صبح امروز جلسه هم‌اندیشی با شهردار تهران داشتیم و مقرر شد هفته آینده شهردار تهران گزارشی ۱۰۰ روزه در مورد عملکرد شهرداری ارائه دهد، اظهار کرد: در جلسه امروز شورا در مورد دادگاه میرلوحی و خدا کرمی صحبت شد و اعضا از حکم صادر شده برای یکی از این دو اظهار نارضایتی کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رییس شورای شهر تهران از ارائه‌ گزارش ۱۰۰ روزه حناچی به شورای شهر در جلسه هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی صبح امروز در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران با بیان این‌که صبح امروز جلسه هم‌اندیشی با شهردار تهران داشتیم و مقرر شد هفته آینده شهردار تهران گزارشی ۱۰۰ روزه در مورد عملکرد شهرداری ارائه دهد، اظهار کرد: در جلسه امروز شورا در مورد دادگاه میرلوحی و خدا کرمی صحبت شد و اعضا از حکم صادر شده برای یکی از این دو اظهار نارضایتی کردند.

وی با اشاره به سخنان شب گذشته قالیباف در برنامه «بدون توقف»، اظهار کرد: شهردار سابق تهران در برنامه «بدون توقف» سخنانی را درباره مدیریت فعلی شهری و میزان بدهی بیان کردند که از صداوسیما درخواست داریم که پاسخ اعضای شورا را هم بشنوند و نباید اقدامات به گونه‌ای باشد که احساس غیرعادلانه بودن ایجاد شود.

رئیس شورای شهر تهران در مورد بازدید شهردار تهران از کارخانه موتوربرقی، اظهار کرد: قرار است کمیته‌ای تشکیل شود که بررسی کند که با برقی‌شدن موتورها چه مقدار در مصرف سوخت صرفه‌جویی می‌شود و دقت داشته باشیم که بخش عمده آلودگی تهران متعلق به وسایل نقلیه متحرک است و عمده آن نیز متعلق به موتورسیکلت است و این در حالی است که سه میلیون موتورسیکلت در تهران وجود دارد که دو میلیون آن فعال هستند.

هاشمی در مورد سرانجام لایحه بودجه ۱۳۹۸ شهرداری، گفت: بودجه سال ۱۳۹۸ دیر به شورا ارسال شد، اما در کمیسیون‌ها در حال بررسی است و ۱۰ اسفندماه بررسی نهایی آن به صحن علنی مجلس شورای اسلامی می‌آید و به مدت یک هفته در صحن علنی بودجه سال ۱۳۹۸ را بررسی و تصویب می‌کنیم.

وی در مورد بدهی شهرداری به پیمانکاران نیز با بیان این‌که میزان بدهی شهرداری به پیمانکاران کم شده است، افزود: به دنبال آن هستیم که هرچه سریع‌تر ۲۰ درصد مطالبات پیمانکاران را پرداخت کنیم.

نظرات بینندگان