arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۹۸۶۶
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۲ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۷

«کیم جونگ اون» چند روز قبل از دیدار با «ترامپ» به ویتنام می‌رود

سه منبع آگاه از برنامه‌های کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی گزارش دادند که او در ۲۵ فوریه پیش از نشست برنامه‌ریزی شده دوم خود با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا وارد ویتنام خواهد شد.ترامپ و کیم جونگ اون در روزهای ۲۷ و ۲۸ فوریه (هشتم و نهم اسفند) دومین نشست خود را در پایتخت ویتنام بعد از نشست تاریخی اولشان در سنگاپور انجام خواهند داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

براساس گزارش‌ها کیم جونگ اون پیش از ملاقات با دونالد ترامپ در هانوی، پایتخت ویتنام از مناطق صنعتی و تولیدی این کشور بازدید خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری الجزیره، سه منبع آگاه از برنامه‌های کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی گزارش دادند که او در ۲۵ فوریه پیش از نشست برنامه‌ریزی شده دوم خود با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا وارد ویتنام خواهد شد.

ترامپ و کیم جونگ اون در روزهای ۲۷ و ۲۸ فوریه (هشتم و نهم اسفند) دومین نشست خود را در پایتخت ویتنام بعد از نشست تاریخی اولشان در سنگاپور انجام خواهند داد.

به نقل از منابع مذکور که به دلیل حساسیت و محرمانه بودن فعالیت‌های رهبر کره شمالی خواستند تا ناشناس بمانند، کیم جونگ اون همچنین بعد از ورود به هانوی با مقامات ویتنامی نیز ملاقات خواهد کرد.

یکی از این منابع گفت که کیم جونگ اون همچنین از مرکز تولیدی "بک نین" و شهر بندری صنعتی "های فونگ" بازدید خواهد کرد.

همچنین براساس گزارش یکی از این منابع "نگوین فو ترنگ"، رئیس جمهور ویتنام و دبیر کل "حزب کمونیست حاکم" نیز با رهبر کره شمالی دیدار خواهد کرد.

نظرات بینندگان