arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۹۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۴ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۷

فرمانده نیروی دریایی سپاه: با هر کشتی که نان ساحل نشینان و صیادان را بگیرد، چه چینی چه ایرانی برخورد می‌کنیم

علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه توقیف کشتی‌های صنعتی متخلف صیادی با همکاری قوه قضاییه صورت گرفت، گفت: زمانی‌که در شهر جستجو می‌کنیم ماهی پیدا نمی‌شود اما مسئولان اعلام می‌کنند این ماهی در کشور تخلیه می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه توقیف کشتی‌های صنعتی متخلف صیادی با همکاری قوه قضاییه صورت گرفت، گفت: زمانی‌که در شهر جستجو می‌کنیم ماهی پیدا نمی‌شود اما مسئولان اعلام می‌کنند این ماهی در کشور تخلیه می‌شود.

سردار «علیرضا تنگسیری» شب گذشته در مراسم اکران مستند «دریا بست» در بندرعباس اظهار کرد: بخشی از صید سه فروند از کشتی‌های چینی در بندر شهید باهنر تخلیه می‌شود، کانتینرها را می‌بندند و به خارج از کشور می‌فرستند.

وی با بیان اینکه با هر کشتی که نان ساحل نشینان و صیادان را بگیرد چه چینی چه ایرانی برخورد می‌کنیم، عنوان کرد: مافیایی پشت این صیدها وجود دارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه توقیف کشتی‌های صنعتی متخلف صیادی با همکاری قوه قضاییه صورت گرفت، خاطرنشان کرد: زمانی‌که در شهر جستجو می‌کنیم ماهی پیدا نمی‌شود اما مسئولان اعلام می‌کنند این ماهی در کشور تخلیه می‌شود.

منبع : میزان

نظرات بینندگان