arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۹۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۸ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۷

کارخانه تسلا در کالیفرنیا طعمه حریق شد / خسارات جانی گزارش نشده است

کارخانه تسلا در کالیفرنیا دچار حریق شد، این اتفاق صبح امروز رخ داد و هیچ گزارشی مبنی بر خسارات جانی در این سامانه ثبت نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کارخانه تسلا در کالیفرنیا دچار حریق شد، این اتفاق صبح امروز رخ داد و هیچ گزارشی مبنی بر خسارات جانی در این سامانه ثبت نشده است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این نخستین بار نیست که تسلا درگیر آتش سوزی می شود و پیش از این نیز چندین بار دیگر تسلا با این مشکل مواجه شده است.

امیل ثورستون، معاون مدیر بخش نظارت تسلا در این خصوص می گوید: درحال حاضر هیچ خطری در مورد این کارخانه تولید خودرو وجود ندارد و همه چیز به حالت عادی برگشته است.

بر اساس گزارش های آتش نشانی، آتش سوزی تسلا از محل ذخیره زباله های صنعتی تسلا آغاز شده است. مدتی پیش و طی دوره ای که تسلا تولید خود را افزایش داد، نیز دچار حریق شد.البته دفعه پیش تسلا مجبور شد چند روز روند تولید خود را متوقف کند، اما این بار تسلا، وفه ای در تولید خود ندارد.

چندین حادثه دیگر نیز در روند ساخت خودروهای تسلا در بخش رنگ رخ داد که آخرین حادثه به ماه دسامبر  و آتش سوزی کارگاه مدل s باز می گردد. برخی از طرفداران تسلا معتقدند مدل S به نحوی عجیب شوم شده است. یعنی هر بار در روند ساخت این خودرو در کارگاه های مختلف آتش سوزی رخ می دهد.  با این حال خواه آتش سوزی ها رخ دهد و خواه رخ ندهد، تسلا با تمام قوا به ساخت مدل s ادامه می دهد.

 

نظرات بینندگان