arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۰۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۲ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۷

عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان: شکایت دادستان تهران علیه غلامرضا حیدری و پروانه سلحشوری/ عدم حضور مامور ناجا در پرونده نماینده بیجار

سلیمی عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس گفت: دادستان تهران علیه غلامرضا حیدری و پروانه سلحشوری به دلیل نطق میان دستور آن‌ها اعلام جرم کرده است، به همین دلیل این ۲ نماینده به جلسه آینده هیات نظارت بر رفتار نمایندگان دعوت شده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس گفت: دادستان تهران علیه غلامرضا حیدری و پروانه سلحشوری به دلیل نطق میان دستور آن‌ها اعلام جرم کرده است، به همین دلیل این 2 نماینده به جلسه آینده هیات نظارت بر رفتار نمایندگان دعوت شده‌اند.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس در گفت‌وگو با فارس در تشریح جلسه امروز این هیات گفت: این جلسه در خصوص موضوع درگیری مامور نیروی انتظامی و حمدالله کریمی نماینده بیجار برگزار شد.

این عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه حمدالله کریمی نماینده مردم بیجار در مجلس اسلامی به همراه معاون اجتماعی و معاون حقوقی و پارلمانی ناجا حضور یافتند اما ماموری که با نماینده بیجار درگیری‌های داشته به دلیل مشغله‌، در جلسه حضور نیافت.

وی اظهار داشت: برای ختم به خیر شدن این موضوع باید آن مامور حضور داشته باشد که در جلسه بعدی این موضوع پیگیری می‌شود.

سلیمی از شکایت فرد دیگری از عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خبر داد و گفت: این فرد از جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات به علت توهین و افترا شکایت کرده است و این موضوع در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی می‌شود.

این عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دادستان تهران علیه غلامرضا حیدری و پروانه سلحشوری به دلیل نطق میان دستور آن‌ها اعلام جرم کرده است، به همین دلیل این 2 نماینده به جلسه آینده هیات نظارت بر رفتار نمایندگان دعوت شده‌اند.

نظرات بینندگان