arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۰۳۷۱
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۶ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۷

دستگیری یک زن در ارتباط با حادثه تروریستی خاش - زاهدان

حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران از دستگیری یک زن در ارتباط با حادثه تروریستی خاش -زاهدان خبر داد که به گفته وی با دستگیری او دشمن دستپاچه شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران از دستگیری یک زن در ارتباط با حادثه تروریستی خاش -زاهدان خبر داد که به گفته وی با دستگیری او دشمن دستپاچه شده است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ظهر (امروز) سه شنبه در نشستی خبری در پاسخ به پرسشی درباره احتمال نفوذ اطلاعاتی در جریان حادثه تروریستی جاده خاش-زاهدان اظهار کرد: دشمن همواره به دنبال نفوذ بوده و این اقدام دشمن طبیعی است. در بحث نفوذ آنها هم نفوذ فکری و هم نفوذ امنیتی را دنبال می کنند، اینکه نفوذ در حادثه زاهدان دخیل بوده، هنوز معلوم نیست. در این قضیه یک خانمی دستگیر شد که سرنخ بسیار خوبی بود ‌ با دستگیری او دشمن دستپاچه شده است.

وی گفت: علاوه بر آنکه عامل طراح این حادثه دستگیر شد مقادیر زیادی مواد منفجره که برای عملیات آماده کرده بودند کشف شد اما کسانیکه که در عقب این ماجرا هستند بدانند باید هزینه بسیار زیادتر از آنچه فکر می کنند بپردازند.

وی همچنین در این نشست خبری با بیان اینکه امروز حدود ۴۰۰۰ شهید شناسایی شده طلبه و روحانی در کشور وجود دارند، از برگزاری کنگره ملی این ۴۰۰۰ شهید روحانی در سال آینده خبر داد.

حاجی‌صادقی با اشاره به ویژگی‌های شهید محلاتی نماینده ولی فقیه در سپاه در دوران دفاع مقدس گفت: شهید محلاتی علاوه بر بصیرت شجاعت بیان آنچه با بصیرت بدست آورده بود را داشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: اقدامی که جبهه استکبار به دست بعضی از ایادی خودش با بودجه ها و تامین مالی و استفاده از جغرافیای کشوری مثل پاکستان انجام داد، نشان دهنده ضعف آنها است.

حاجی صادقی تصریح کرد: آنها وعده داده بودند مردم بر خلاف سال های گذشته از نظام و انقلاب پشتیبانی نمی کنند اما امسال بر اساس آمار و اطلاعات حضور مردم در ۲۲ بهمن امسال از تمام سال های گذشته بیشتر بود. دشمن با دیدن این حضور خواست انتقام بگیرد و این نشان دهنده ضعف دشمن است.

نماینده ولی فقیه در سپاه در بخش دیگری از این نشست خبری به بیانیه راهبردی مقام معظم رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: در خواست من این است که منشور منتشر شده توسط رهبر انقلاب را چیز ساده ای نبینید زیرا این بیانیه تبیین کننده گام سوم انقلاب است. در این منشور راه رسیدن به دولت اسلامی بیان شده است. پیام دیگر این منشور آن است که علی رغم تلاش دشمن برای مقابله با انقلاب ایشان بیانیه و راهبرد انقلاب برای آینده را مطرح می کنند.

وی همچنین درباره راز چهل ساله شدن انقلاب اسلامی گفت: عامل محوری که باعث ایستادگی انقلاب شده پیوستگی امامت و امت است. این مردم در این چهل سال هزینه های دفاع از نظام سیاسی برخواسته از انقلاب اسلامی را پرداخت کردند و استقامت بر ‌محوریت ولایت رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه درباره اقدامات سپاه در زمینه عملی کردن بیانیه گام دوم انقلاب خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب اطمینان دارند جوانان امروز بسیار توانمندتر از جوانان اول انقلاب هستند و این گویای اعتماد ایشان به جوانان است. این بیانیه به ما اطمینان و آرامش و امید به آینده را می دهد. در نمایندگی ولی فقیه در سپاه گروه های اندیشه ورز دست بکار شده اند تا در حوزه های مختلف اقدامات مطالعاتی و تحقیقاتی روی این بیانیه انجام دهند. سپاه مجموعه‌ای نظامی است، اما محدود به نظامی گری نیست و هرجا در انقلاب نیاز به حضور سپاه باشد، در آن صحنه حاضر می شویم؛ زیرا رسالت سپاه پاسداری از انقلاب است. پیام سپاه و بسیج به دنیا این است که ما تاپای جان از دین و انقلاب دفاع می کنیم دشمن نخواهد توانست ما را از سنگر این انقلاب بیرون کند.

وی افزود: سپاه ضمن دارا بودن اقتدار نظامی که دشمن از بسیاری از آن خبر ندارد، دارای یک هویت دینی و معنوی است که است که عامل اصلی اقتدار سپاه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه هویت دینی سپاه آن را از تمام ارتش های دنیا متمایز می کند، اظهار کرد: یکی‌ از فلسفه های وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه این است که معنویت و بصیرت دینی را در سپاه حفظ و ارتقاء دهد. ماموریت ما این است که پاسدارانی را تربیت کنیم که در سنگر نشینی انقلاب استقامت فکری و عملی کسب کنند و آنچه سپاه را پیشتاز کرده همین دو اصل است. از دیگر وظایف نمایندگی ولی فقیه ارتقاء پیوند بین سپاه و بسیج با روحانیت است تا آمادگی های معنوی برای مقابله با دشمن ارتقاء پیدا کند.

نظرات بینندگان