arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۰۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۳ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خط و نشان مدیرعامل هواوی برای دونالد ترامپ تا بی توجهی یوتیوب به کامنت های غیراخلاقی

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

بنیانگذار هواوی در جریان یک مصاحبه با خبرگزاری بی بی سی گفت که ایالات متحده هیچ راهی برای شکست شرکت هواوی ندارد و تمامی تلاش های این کشور به بن بست خواهد خورد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

انگشتر هوشمند موسوم به"Litho" یک کنترل کننده انگشتی است که می تواند بر سیستم های مبتنی بر واقعیت افزوده منطبق شود و تعاملات مختلفی را ترتیب دهد. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

به نظر می رسد یوتیوب نسبت به  کامنت های غیراخلاقی زیر ویدئوهای خود بی توجه است  و این موضوع به ویژه در خصوص ویدئوهای مرتبط با کودکان مهم به نظر می رسد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

توییتر قصد دارد به شکلی بسیار جدی تر با تبلیغات مخرب سیاسی مبارزه کند. این مبارزه به این معنی است که هر نوع تبلیغ سیاسی باید پیش از مطرح شدن ابتدا مجوز دریافت کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیسبوک قصد دارد با توسعه هوش مصنوعی خود، هوشمندترین دستیار مجازی جهان را طراحی کند. بر اساس گفته های مقامات فیسبوک، قرار است این دستیار از تمامی دستیارهای موجود در بازار مثل"سیری" و "الکسا" دقیق تر باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت" Sphero" یک روبات موفق طراحی کرده که گرچه یک اسباب معمولی به نظر می رسد اما قابلیت هایی خارق العاده دارد. درواقع این روبات چیزی فراتر از یک اسباب بازی ساده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شاید باور کردنی نباشد اما حتی وقتی در حال سفر هوایی هستید و در هواپیما نشسته اید نیز ممکن است هدف حمله هکرها قرار بگیرید. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان