arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۰۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۲ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۷

نماینده ولی فقیه در سپاه: قرار گذاشته‌ایم در مقابل هر شهید سپاه، ۱۰ تروریست را به هلاکت برسانیم

حجت الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی گفت: انتقام از عوامل تروریستی به موقع انجام خواهد شد و قرار گذاشته‌ایم که در مقابل هر شهید ما، ۱۰ نفر از آنها را به هلاکت برسانیم. او با اشاره به دستگیری عاملان حمله تروریستی خاش-زاهدان توسط سپاه در روز گذشته، اظهارداشت: این اقدام، اولین ضربه سپاه پاسداران با عاملان حادثه تروریستی طی هفته قبل بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حجت الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی گفت: انتقام از عوامل تروریستی به موقع انجام خواهد شد و قرار گذاشته‌ایم که در مقابل هر شهید ما، ۱۰ نفر از آنها را به هلاکت برسانیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای جنایت تروریستی در جاده خاش - زاهدان که در ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری عاملان حمله تروریستی خاش-زاهدان توسط سپاه در روز گذشته، اظهارداشت: این اقدام، اولین ضربه سپاه پاسداران با عاملان حادثه تروریستی طی هفته قبل بود.

وی تصریح کرد: انتقام از عوامل تروریستی به موقع انجام خواهد شد و قرار گذاشته‌ایم که در مقابل هر شهید ما، ۱۰ نفر از آنها را به هلاکت برسانیم.

منبع: حوزه نیوز

نظرات بینندگان