arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۰۶۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۳ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از فناوری جدید خودرو آئودی تا اعتراف گوگل به یک اشتباه امنیتی

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

مدت هاست که پنتاگون در تلاش است با غولهای فناوری قراردادی امضا کند و از طریق این قرارداد زیرساخت های مرتبط با هوش مصنوعی را توسعه دهد. اما به نظر می رسد در این میان آمازون مسیر خود را برای موفقیت با یک میانبر تقلب آمیز طی کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک می گوید به زودی شرایطی را ایجاد می کند که فیسبوک در بهترین شرایط امنیتی خود قرار گیرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوگل اعلام کرده که میکروفون های مخفی موجود در سیستم های امنیتی"نست" که تحت نظارت این شرکت تولید شده و به فروش می رسند یک نقض امنیتی دارند که باعث می شود صداها را بدون اجازه کاربران ضبط یا منتشر کند. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مایکروسافت در بیانیه ای اعلام کرده که هکرها بسیاری از سازمان های مهم اروپایی را هدف قرار داده اند و در تلاشند امنیت این سازمان ها را نقض کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ایلان ماسک به خریداران خودروهای تسلا وعده داد که تمام ویژگی های خودران را تا سال 2019 تکمیل می کند. این وعده در شرایطی مطرح می شود که ایلان ماسک پیش از این نیز در تکمیل برخی از وعده های خود ناموفق عمل کرده بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نشنال اینترست نوشت: چین در غرب اقیانوس آرام، تعداد زیادی کشتی دارد؛ کشتی هایی که در مقایسه با تعداد کشتی های ایالات متحده دارای برتری عددی هستند. اما اگر در کنار تعداد ناوگان کشتی های چینی روباتیک بودن برخی کشتی ها را هم در نظر بگیریم، این مزیت رشد می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروه خودروسازی آئودی از یک ویژگی جدید  رونمایی کرده که می تواند ترافیک را دور بزند. درواقع این ویژگی با امکانات خاص خود حجم و اطلاعات مرتبط با ترافیک را رصد و ارزیابی می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

نظرات بینندگان