arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۰۷۵۲
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۷ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۷

سردار سلیمانی: انتقام خون شهدای خود را از مزدورانی که در پاکستان هستند می‌گیریم

سرلشکر سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: کشوری که با خباثت، یکی از اتباع خود را تکه تکه کرد و سوزاند حالا با پول خود می‌خواهد پاکستان را با همسایگان درگیر کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سرلشکر سليماني گفت: کشوری که با خباثت، یکی از اتباع خود را تکه تکه کرد و سوزاند حالا با پول خود می خواهد پاکستان را با همسایگان درگیر کند.

سردار قاسم سلیمانی در یادواره هزارو ۷۴۷ شهید شهرستان بابل گفت: حادثه اخیر زاهدان خیلی دردناک بود اما پیام من به مردم شریف و مسلمان پاکستان و برخی مسئولان این کشور این است که ما تصور می کردیم پاکستان ایران را عمق استراتژیک خود می داند.

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت : ما بارها به رهبران پاکستان اعلام کردیم و از جایگاه پاکستان و نقش آنان در منطقه حمایت کردیم اما سوال از دولت پاکستان این است که به کجا می روید؟

سردار سلیمانی افزود: همه تلاش مسئولان ایران این بود که در بالاترین جایگاه با پاکستان ارتباط داشته باشند و مردم شریف پاکستان باید بدانند ریشه تمدنی ایران و پاکستان یکی است.

وی ادامه داد , یک گروه خائن که با پول سعودی تجهیز می شود به همسایگان مطمئن پاکستان تجاوز می کنند اما آیا پاکستان قدرت برخورد با این گروه تروریستی 200 یا 300 نفره را ندارد؟

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه هر کسی که این نقشه شوم را کشیده است بدنبال انهدام و انشقاق پاکستان است، گفت: کشوری که یا خباثت یکی از اتباع خود را تکه تکه کرد و سوزاند حالا با پول خود می خواهد پاکستان را با همسایگان درگیر کند.

سردار سلیمانی گفت: ما تهدید نمی کنیم و از دوستی با پاکستان صحبت می کنیم اما جمهوری اسلامی حتما انتقام خون شهدای خود را از مزدوران خواهد گرفت و این گروه خبیث را در هر نقطه ای که باشد مورد حمله قرار خواهد داد.

برجام اصلي در داخل است

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: برجام اصلی در داخل است و آن تلاش برای خشک کردن، بی اقتدار کردن و بی قدرت کردن ایران است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه همه مردم این نظام را دوست دارند، افزود: نظام ایران اسلامی در منطقه اقتدار دارد و این اقتدار پولی و پادگانی نیست بلکه از منطق ، حکمت رهبری و آگاهی و هوشمندی ملت سرچشمه می گیرد.

بيانيه رهبري جامع و کامل است

فرمانده سپاه قدس گفت: بیانیه اخیر مقام معظم رهبری جامع، کامل است توصیه های بسیار ارزشمندی داشت و اگر بخواهیم تربیت حقیقی در ابعاد دینی را اشاعه بدهیم و نخبه تربیت کنیم ابعاد و نظریات متعالی امام راحل ( ره) و مقام معظم رهبری در دروس حوزه و دانشگاه باید گنجانده شود.

وی افزود : امام خمینی ( ره) هم اسلام ناب را به جهان معرفی کرد و هم انحرافاتی که در برخی برهه های تاریخی در برخی کشورها خودنمایی می کرد را نمایان کرد.

سرلشکر سليماني گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی دو موضوع فلسطین و خطر وهابیت در جهان اسلام را مطرح کردند تا اين دو به موضوعات با اهمیتی در جهان اسلام تبدیل شوند.

دفاع مقدس، الگوي ملت هاي مستضعف

فرمانده نیروی قدس افزود: همه ملت ها به جانبازان و فداکاران به جامعه به دیده احترام می نگرند و این تقدس گرایی در جوامع مختلف متفاوت است اما در اسلام جوهره جهاد، شهادت و از خودگذشتگی هوشمندانه ، هدفمند و مقدس است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه ترویج فرهنگ جهاد و شهادت آثار بسیار مثبت و بی نظیری در ابعاد اخلاقی ، دینی و ملی دارد گفت: برگزاری یادواره شهدا يک مراسم عادی نیست بلکه اشاعه این فرهنگ تاثیر بسیار مثبت و بی نظیری در ابعاد ملی دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه دفاع مقدس ویژگی هایی برای ملت ایران دارد و داشته است که در درون جامعه ما بسیار کارساز است ؛ افزود : همانگونه که انقلاب اسلامی ایران باعث شد یک نظام ضد دین و فاسد از بین برود دفاع مقدس به عنوان دفاع مکمل این انقلاب کارکرد ارزش های دینی را در درون جامعه حاکم کرد.

سردار قاسم سلیمانی افزود: دفاع مقدس الگویی است برای هر دفاعی که ملت های مستضعف می خواهند در برابر ظالمین انجام دهند.

وی گفت: دفاع مقدس مدرسه ای در ابعاد مسئولیتی، فرماندهی و شیوه های تاکتیکی است که هر کس بخواهد بر پایه اسلام سرمشقی بگیرد میتواند از دفاع مقدس الگو بگیرد.

فرمانده سپاه قدس ادامه داد :دفاع مقدس اگر نبود دفاع از حرم هم نبود: دفاع از حرم خود مدرسه ای زیبا برای الگو گیری در جاهای دیگر شده است.

سردار سلیمانی گفت: هدف از ترویج فرهنگ دفاع مقدس فروزان نگه داشتن این چراغ برای همه کسانی است که نتوانستند این تجربه موفق را درک بکنند اما تشنه دانستن و فهم این معارف هستند.

وی در ادامه گفت : علم به خدا و شهادت به هم مربوط هستند و کسی که به شهادت نائل می شود یعنی به علم اصلی نائل شده و خداشناس قابلی است.

فرمانده سپاه قدس افزود : شهادت حالتی است که شهید قبل از شهادت به آن نائل می شود و آن درک محضر خدا است اگر آثار و زندگی شهدا را بررسی کنید می توان فهمید که برخی از آن ها به مقام شهود می رسیدند.

نظرات بینندگان