arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۰۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۲۳ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از موزه تمام روباتیک کره جنوبی تا فشار شبکه های اجتماعی بر روزنامه نگاری حرفه ای

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

کره جنوبی روند ساخت موزه تمام روباتیک خود را با انتخاب یک طراحی برتر آغاز کرده است. قرار است این موزه از هر نظر روباتیک و بدون دخالت انسان ساخته شده و فعالیت کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت سامسونگ اعلام کرده که ساعت های هوشمند و جدید این شرکت می توانند فشار خونکاربران را بسنجند. این خبر می تواند برای کاربرانی که ورزش سنگین انجام می دهند یا مشکل فشار خون دارند بسیار مهم باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فیس بوک قصد دارد به زودی با به روزرسانی برخی از تنظیمات حریم خصوصی برای اندرویدی ها شرایطی را فراهم کند که آنان بتوانند اطلاعات خود مثل موقعیت مکانی را بهتر حفاظت کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یوتیوب تصمیم دارد برای پاکسازی محتواهای ویدئویی که در پلتفرمش به اشتراک گذاشته می شود، قوانینی سختگیرانه تر از گذشته را اعمال کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

به نظر می رسد چین و ایالات متحده در حال برگزاری یک مسابقه بزرگ برای فروش سلاح های مرگبار خود در خاورمیانه  هستند. در این میان ایالات متحده با یک چالش جدی رو به روست.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مدتی است که روزنامه نگاری حرفه ای و مبتنی بر شواهد عینی تحت فشار قرار گرفته است، اما طی چند ماه گذشته، حملات تازه ای علیه این نوع روزنامه نگاری آغاز شده است. این حملات به سرعت و پر هیجان عمل می کنند و از بسیاری جهات مدل کسب و کار روزنامه نگاری را تغییر داده و به جای اتکا به منابع انسانی برای حفظ یکپارچگی خود بر شبکه های اجتماعی و خبرهای نامعتبر متمرکز شده است. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یوتیوب در پاسخ به نگرانی های اخیر تعداد زیادی از کاربران پلتفرم خود، اقدام به مسدودسازی صدها کانال و میلیونها ویدئو کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان