arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۰۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۱ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۷

تصاویر : صعود زنیت در لیگ اروپا با درخشش سردار آزمون

سردار آزمون به عنوان بهترین بازیکن دیدار زنیت با فنرباغچه شناخته شد و از سوی سایت ورزشی معروف هواسکورد هم نمره ۱۰ (بالاترین نمره) را کسب کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ روسیه در دیدار برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا موفق شد با پیروزی بر حریف ترک راهی دور بعدی این مسابقات شود.

به گزارش «انتخاب»؛ زنیت که بازی رفت خود را در مقابل فنرباغچه در استانبول با نتیجه ۱-۰ واگذار کرده بود، پنجشنبه شب در سنت پترزبورگ به مصاف حریف خود رفت.

سردار آزمون مهاجم گران قیمت تیم روسی که در نقل و انتقالات ژانویه ۲۰۱۹ به این تیم پیوسته بود برای اولین بار در ترکیب اصلی تیم جدید خود قرار داشت.

مهاجم گنبدی تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه زنیت، خیلی زود تاثیر خود را روی بازی گذاشت و در دقیقه ۴ با یک پاس سینه، توپ را مقابل پای اوزدونف کاشت تا همبازی او، نتیجه مسابقه را به ۱-۰ تغییر دهد.

اما این تنها آغاز درخشش مهاجم شماره ۷ زنیت بود. سردار در دقیقه ۳۷ و روی ارسال ریوسی با پرشی بلند و ضربه سری دیدنی موفق شد گل دوم تیمش را وارد دروازه فنرباغچه ترکیه کند.

شاگردان ارسون یانال که با این نتیجه خود در آستانه حذف از مسابقات لیگ اروپا می‌دیدند، توانستند در دقایق پایانی نیمه اول با گل مهاجم سرشناس خود یعنی مهمت توپال نتیجه مسابقه را ۲-۱ کنند.

 شاگردان سرگی سماک نیمه دوم را هم هجومی آغاز کردند تا اینکه در دقیقه ۷۶ باز هم این سردار آزمون بود که در یک فرار سریع، خود را به دروازه حریف رساند و با ضربه‌ای دقیق یک‌بار دیگر موفق شد توپ را درون دروازه فنرباغچه قرار دهد.

سردار بالاخره در دقیقه ۸۰ در میان تشویق هواداران روسی، زمین بازی را ترک کرد و جای خود را به زابولونتی داد. در دقیقه پایانی بازی هم اتفاق خاصی رخ نداد و زنیت موفق شد با همان نتیجه ۳-۱ فنرباغچه را شکست و با نتیجه مجموع ۳-۲ حریف را از پیش بردارد و راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا باشد.

زنیت حالا باید آماده قرعه کشی مرحله بعدی این مسابقات باشد تا حریف بعدی خود را بشناسد.

سردار آزمون که در نهایت به عنوان بهترین بازیکن زمین هم شناخته شد، از سوی سایت ورزشی معروف هواسکورد هم نمره ۱۰ (بالاترین نمره) را کسب کرد. آزمون از سوی یوفا هم به عنوان یکی از چهار نامزد بهترین بازیکن هفته لیگ اروپا معرفی شد.

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

نظرات بینندگان