arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۰۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۴ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۷

سازمان سنجش: مهلت ثبت نام کنکور دوشنبه پایان می‌یابد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فرصت تمدید شده برای ثبت نام در کنکور سراسری سال ۹۸ روز دوشنبه ۶ اسفندماه پایان می‌یابد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فرصت تمدید شده برای ثبت نام در کنکور سراسری سال ۹۸ روز دوشنبه ۶ اسفندماه پایان می‌یابد.

حسین توکلی در گفتگو با ایرنا افزود: داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۶ اسفندماه می‌توانند با مراجعه به سامانه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
به گفته مشاور عالی سازمان سنجش، این آزمون برای پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، شبانه (نوبت دوم)، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاهها، پیام نور، آزاد اسلامی، موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، روز‌های ۱۳ و ۱۴ تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود.
وی در مورد آمار داوطلبان کنکور سال آینده اظهار کرد: تا صبح امروز جمعه ۹۳۰ هزار و ۷۸ نفر برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده اند.
بر اساس اعلام پیشین ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، ۷۶۰ هزار نفر در این آزمون پذیرفته می‌شوند.
طبق مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، در کنکور سراسری ۹۸ دو نوع سوال برای داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید طراحی می‌شود، اما در کنکور سراسری سال ۹۹ و بر اساس مصوبه این شورا، تنها یک نوع سوال از منابع نظام جدید طراحی خواهد شد.

نظرات بینندگان