arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۰۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۲۳ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اظهارات مایک پمپئو در مورد هواوی تا روباتی که مشق می نویسد

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

این روزها هوش مصنوعی در حوزه بهداشت و درمان نیز نفوذ و حضوری چشمگیر دارد اما یکی از پرسش های مهم در مورد هوش مصنوعی این است که آیا هوش مصنوعی مرتبط با بهداشت و درمان امنیت دارد یا خیر.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 وزیر امور خارجه ایالات متحده در جدیدترین اظهار نظر خود در مورد غول فناوری چین اعلام کرد که کشورهایی که از فناوری های هواوی استفاده می کنند، به ایالات متحده آسیب می رسانند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 نقشه گوگل با یک قابلیت جدید و فوق العاده کاربردی به کاربران خود کمک می کند در ترک اعتیاد به مواد مخدر موفق تر باشند. قابلیتی که نزدیک ترین مکان های حمایتگر و یاری رسان به معتادان را به سرعت مشخص می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

هیئت قانونگذاران هند از نمایندگان فیس بوک، واتس اپ و اینستاگرام دعوت کرده تا پیش از ماه اوت در مورد چگونگی محافظت از حقوق شهروندان در شبکه های اجتماعی بحث و گفتگو کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت مایکروسافت می گوید کارفرمایان حوزه فناوری باید روی 3 مهارت نیروی کار خود متمرکز شوند.  این سه مهارت می توانند آیننده هوش مصنوعی جهان را نیز تغییر دهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یک دختر چینی راهی جالب برای فرار از تکالیف مدرسه خود اختراع کرده است. وی موفق شده یکروبات را احتراع کند که ضمن تقلید دستخط اصلی دانش آموزان درست مثل آنان مشق بنویسد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بر اساس پیش بینی های موسسه گلدمن ساکس؛ به نظر می رسد آیفون نمی تواند رقیب جدی و قدرتمندی برای گوشی جدید شرکت سامسونگ یعنی «گلکسی فولد»  باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

نظرات بینندگان