arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۱۱۷۷
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۳ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از توییت های ایلان ماسک تا روبات سخنگوی ایالات متحده

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

توییت های مدیرعامل تسلا؛ ایلان ماسک همیشه جنجالی و پر حاشیه بوده و به نظر می رسد وی قصد ندارد دست از جنجال بردارد. اما نگاهی به توییت های اخیر وی نشان می دهد اوضاع تسلا آن طور که انتظار می رود مثبت پیش نمی رود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اگر ادوبی پریمر پرو  را روی مک بوک پرو نصب کرده اید، بهتر است هر چه سریعتراین نرم افزار را لغو نصب کرده و یا در جدیدترین به روزرسانی آن احتیاط کنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ده ها تن از کارکنان مایکروسافت به قرارداد نظامی و جدید این شرکت معترض شده اند. این قرارداد که سودی 480 میلیون دلاری برای مایکروسافت دارد باعث شده کارکنان مایکروسافت موضعی به شدت منفی در پیش بگیرند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یوتیوب اعلام کرده تمامی ویدئوهایی را که محتوایی مغایر با واکسناسیون داشته باشند، حذف می کند. این ویدئوها می توانند تبلیغ، فیم، موزیک ویدئو و ... باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها پای روبات قصه گو به مدارس ایالات متحده باز شده است. این روبات می تواند برای کودکانی که در سنین دبستان هستند بسیار مفید باشد و کمک کند کودکان مهارت های یادگیری خود را تقویت کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها اینستاگرام به یک رقیب کاملا جدی برای پینترست تبدیل شده است. درواقع نحوه ذخیره سازی، انتشار و مجموعه سازی فایل ها در اینستاگرام به شدت شبیه به پینترست شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان