arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۱۳۹۶
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۰ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۷

تصاویر : عباس برو!

مردم غزه با برپایی تظاهراتی گسترده خواستار کناره گیری رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هزاران فلسطینی ساکن نوار غزه با برپایی تظاهراتی گسترده خواستار کناره گیری محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از منصبش شدند.

به گزارش «انتخاب»؛ تظاهرات کنندگان با سر دادن شعارهای مخالفت آمیز علیه محمود عباس، تجاوزات وی علیه نوار غزه را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات شعار می دادند:  عباس کناره گیری کن، ای حمد الله و ای عباس معیشت و امنیت مردم مهم است، ای عباس دست از مجازات مردم نوار غزه بردار.

زیاد ابوطه عضو پویش مردمی برگزار کننده این تظاهرات گفت که هدف از برگزاری این تظاهرات تاکید بر لزوم تغییر ساختار سازمان آزادی بخش فلسطین و فعال سازی آن است.

وی خاطرنشان ساخت که هدف از برگزاری این تظاهرات ضربه زدن به وحدت ملی فلسطین نیست، این تظاهرات در حالی برگزار می شود که مسئله فلسطین در معرض تباهی و نابودی قرار گرفته است.

وی به نمایندگی از تظاهرات کنندگان از محمود عباس خواست تا حقوق خانواده های شهدا، اسرا و جانبازان را بازگرداند.

وی همچنین خواستار قیام و خیزش گسترده مردم فلسطین برای مقابله با طرح صلح آمریکایی موسوم به معامله قرن و حمایت از پایداری مردم فلسطین در قدس شد.

ابوطه همچنین بر لزوم لغو تمامی اقدامات مجازاتی علیه مردم باریکه غزه، برکناری تمامی فرماندهان سرویس های امنیتی تشکیلات رام الله و تمامی عاملان قطع حقوق مردم باریکه غزه تاکید کرد.

شرکت کنندگان در این تظاهرات با صدور بیانیه ای خواستار عدم تعامل با محمود عباس به عنوان رئیس ملت فلسطین و برگزاری انتخابات ریاست تشکیلات خودگردان و مجلس قانونگذاری فلسطین شدند، انتخاباتی که عباس از سال 2009 مانع از برگزاری آن می شود.

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

برچسب ها: فلسطین ، محمود عباس ، غزه
نظرات بینندگان