arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۲۰۰۸
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۰۸ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۷

مدیرمسوول کیهان: سعودی‌ها از ایران خواسته اند که واسطه شود که آن‌ها بتواند آبرومندانه از جنگ یمن خارج شوند

مدیرمسوول روزنامه کیهان گفت: القای شکل گیری سایه جنگ بر سر ملت ایران از ترفند‌های دشمن برای ناامیدی مردم است که هیچ به نتیجه نرسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرمسوول روزنامه کیهان گفت: القای شکل گیری سایه جنگ بر سر ملت ایران از ترفند‌های دشمن برای ناامیدی مردم است که هیچ به نتیجه نرسیده است.

به گزارش ایرنا، حسین شریعتمداری شامگاه چهارشنبه در همایش فصل بعثت انقلاب در مسجد جامع دامغان در استان سمنان گفت: امروز ایران در نقطه اوج و پیشرفت قرار دارد و دشمن نیز برای جلوگیری از رسیدن ایران به قله‌های پیشرفت، دست از دشمنی خود برنخواهد داشت.
وی تاکید بر فاصله ایران تا نقطه ایده آل را یکی از ترفند‌های دشمن برای ناامیدی مردم دانست و گفت: کشور در بسیاری از حوزه‌ها نسبت به قبل از انقلاب، پیشرفت قابل توجهی داشته است، اما برای توسعه بیشتر همواره باید تلاش کرد.
مدیرمسوول روزنامه کیهان گفت: دشمن امروز نیرو‌های حزب اللهی را در اقلیت نشان می‌دهد تا با این دیدگاه، از اعتراض آنان جلوگیری کند، باید جوانان و نیرو‌های انقلابی بیدارتر از همیشه از این هجمه‌ها عبور کنند.

** دیدگاه ایران اسلامی در منطقه نفوذ دارد
وی ادامه داد: امروز دیدگاه انقلاب اسلامی در سوریه به نام جیش الوطنی، در عراق به نام حشدالشعبی، در فلسطین به نام حماس و در یمن با نام انصارالله ظهور یافته است.
شریعتمداری تاکید کرد: سعودی‌ها امروز از ایران می‌خواهند که واسطه شود تا عربستان بتواند آبرومندانه از جنگ یمن خارج شود.
مدیرمسوول روزنامه کیهان گفت: عربستان قرار بود یمن را سه روزه تصرف کند، اما امروز چهار سال می‌گذرد و عربستان جز کشتار بی رحمانه مردم هیچ اقدامی نداشته است.
شریعتمداری به اجلاس ورشو اشاره کرد و گفت: این اجلاس با هدف ایجاد جو روانی علیه ایران اسلامی تشکیل شد، اما دشمن قبل از این نشست بیان کرد که موضوع نشست ورشو خاورمیانه است که دروغ بزرگ استکبار بود.
مدیرمسوول روزنامه کیهان تصریح کرد: نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل، پس از برکناری بیان کرد که ماموریت داشته تا ترامپ را شخصی دیوانه جلوه دهد تا ایران و دشمنان آمریکا از او بترسند.

** گام دوم انقلاب رافع مشکلات کشور است
شریعتمداری اظهار داشت: رهبر انقلاب نیز در گام دوم انقلاب، برای تمام مشکلات کشور راه حل ارائه کردند و گفتند که همه مشکلات کشور راه حل داخلی دارد.
وی عنوان کرد: بیانیه آیت الله خامنه‌ای رهبر فرزانه انقلاب نقشه راه در اختیار همه است تا بتوانیم در مسیر درست حرکت کنیم و گمراه نشویم.

** انقلاب اسلامی بعثت دوم بود
وی انقلاب اسلامی ایران را بعثت دوم دانست و گفت: مردم ایران دیگر در این انقلاب از نیزه فریب و ترفند‌های بدخواهانه دشمن شکست نخواهد خورد.
شریعتمداری خاطرنشان کرد: امام راحل قرن‌ها بدعت، تحریف و کج اندیشی که به چهره اسلام ناب نشسته بود را پاک کرد و اسلام را همان گونه که در صدر بود به جهان معرفی کرد که به همین دلیل نام انقلاب جمهوری اسلامی ایران، بعثت دوم نام گرفت.
شریعتمداری افزود: در ۴۰ سال گذشته با انقلاب در کشور اتفاقی افتاد که امروز مردم ایران سقف ظلمانی نظام سلطه را شکافتند و طرحی نو ایجاد کردند.
وی ادامه داد: امام خمینی (ره) اسلام ناب را از عرصه جهانی به میدان عمل آورد و بر کرسی حاکمیت نشاند.
وی با بیان اینکه اسلام با ظلم ستیزی ارتباط مستقیم دارد، افزود: امروز به واسطه اسلام است که نظام سلطه بین الملل در برابر ایران قد علم می‌کند چرا که موجودیت اسلام، موجودیت نظام سلطه را به خطر می‌اندازد.
شریعتمداری تصریح کرد: درگیری ایران و نظام سلطه در حالی به اتمام می‌رسد که یا ایران دست از اسلام ناب در حاکمیت بردارد و شیعه انگلیسی، همچون عربستان شود و یا آمریکا دست از استکبارستیزی و ظلم بردارد.

** دلیل مشکلات کشور دوری از نسخه‌های انقلابی است
مدیرمسوول روزنامه کیهان تاکید کرد: مشکلات امروز کشور ناشی از نسخه‌های آمریکایی و لیبرالی علیه ایران است.
وی گفت: امروز نسخه گرانی، بیکاری، تورم، تحریم، مشکلات اقتصادی و رکود در کشور، نسخه انقلاب نیست بلکه نسخه لیبرالی و آمریکایی است.
مدیرمسوول روزنامه کیهان اضافه کرد: سپرده‌های بانکی در کشور باید به سمت تولید و صنعت حرکت کند، حقوق‌های نجومی قطع شود و رکود بازار مسکن با وضع شدن مالیات مسکن‌های خالی رفع شود که این اقدامات گوشه‌ای از راه حل‌های مشکلات کشور است.
به گزارش ایرنا، اجتماع بزرگ مردم دامغان در لبیک به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری، با عنوان همایش فصل بعث انقلاب برگزار شد که معطر به یاد و نام ۲ شهید گرانقدر دامغان، شهید سید حسن شاهچراغی و سید ابوالقاسم داودالموسوی بود.
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب ۲۴ بهمن امسال در بیانیه‌ای خطاب به جوانان و آینده‌سازان ایران، برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان‌های انقلاب اسلامی را در هفت فصل تبیین کردند.

نظرات بینندگان