arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۲۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۲ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۷

«فوق لیسانسه‌ها» با چند شخصیت و بازیگر جدید کلید می‌خورد

رضا جودی تهیه‌کننده سریال «فوق لیسانسه‌ها» از آغاز پیش تولید این مجموعه خبر داد و گفت: تمامی بازیگران دو فصل گذشته «لیسانسه‌ها» در «فوق لیسانسه‌ها» حضور دارند و چند شخصیت و بازیگر جدید نیز به کار افزوده خواهند شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«فوق لیسانسه‌ها» با چند شخصیت و بازیگر جدید کلید می‌خوردتهیه کننده فوق لیسانسه‌ها که پیش‌تولید آن از اول اسفندماه 97 شروع کرده و این روزها مشغول انتخاب بازیگر جدید برای بازی در سریال است، گفت: سروش صحت این روزها مشغول نگارش طرح جدید این مجموعه است.
وی افزود: تمامی بازیگران دو فصل «لیسانسه‌ها» در «فوق لیسانسه‌ها» بازی دارند البته با توجه به تغییرات فیلم‌نامه چند شخصیت جدید نیز به کار افزوده می‌شوند که این روزها مشغول انتخاب آن‌ها هستیم.
جودی زمان شروع تصویربرداری «فوق لیسانسه‌ها» را پس از پایان تعطیلات نوروز عنوان کرد و گفت: در نظر داریم پیش‌تولید کار را در فرصت باقی‌مانده پیش برده و لوکیشن‌های اصلی کار که چند خانه هستند را انتخاب کنیم تا پس از پایان تعطیلات نوروز تصویربرداری در تهران شروع شود.
او پیش از این گفته بود اگر سروش صحت بتواند نگارش سریال فوق لیسانسه‌ها را به اتمام برساند این سریال تا پایان امسال تولید خواهد شد اما اگر نگارش آن طولانی شود به سال بعد موکول می شود، با توجه به توانایی‌های سروش صحت و موفقیت متن دو فصل قبلی سریال فوق لیسانسه‌ها امیدواریم این نویسنده بتواند نگارش اثری خوب را به زودی به پایان برساند.

** امید به استقبال از فوق لیسانسه ها داریم
جودی گفت: نمی‌توان پیش از ساخت مجموعه در مورد استقبال مخاطبان از آن پیش بینی کرد اما در دو فصل گذشته مخاطبان استقبال خوبی از سریال لیسانسه ها داشتند و امیدواریم در فصل سوم نیز مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد.
در سریال لیسانسه‌ها مخاطبان درگیر زندگی سه شخصیت به نام های حبیب، مسعود و مازیار شدند. حبیب وضع مالی مناسبی دارد ولی به علت ضعف در برقراری روابط اجتماعی هنوز نتوانسته همسری انتخاب کند. مسعود در آستانه ازدواج است ولی مشکلات زیادی او را از آغاز زندگی مشترک دور می‌کند. مازیار فرزند خانواده ای پر تنش و گرفتار است و فکر مهاجرت در سر دارد حبیب و مازیار و مسعود سه رفیق لیسانسه هستند.
مجموعه «فوق لیسانسه‌ها» به نویسندگی سروش صحت و ایمان صفایی است و هوتن شکیبا، امیر کاظمی، امیرحسین رستمی، عرفان برزین، بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه، مهران رجبی، متین ستوده، رویا میر علمی، کاظم سیاحی،عزت‌الله مهرآوران، سوگل قلاتیان، آتنه فقیه‌نصیری، فرید شهریاری که در فصل نخست این مجموعه بازی داشتند در این فصل نیز شرکت دارند.

نظرات بینندگان