arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۲۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۲ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۷

هنجارشکنی خیره کننده مدیرعامل یوتیوب / از سخن گفتن در مورد «پدوفیلیا» تا وعده حذف آزارهای آنلاین علیه کودکان

سوزان وویجیسکی؛ مدیرعامل یوتیوب برای اولین بار در مورد رسوایی های مرتبط با «پدوفیلیا» سخن گفت و وعده داد که هر چه سریعتر به این موضوع در یوتیوب خاتمه می دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سوزان وویجیسکی؛ مدیرعامل یوتیوب برای اولین بار در مورد رسوایی های مرتبط با «پدوفیلیا» سخن گفت و وعده داد که هر چه سریعتر به این موضوع در یوتیوب خاتمه می دهد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، مدیر عامل یوتیوب وعده داده است فیلم های بچه ها را از کامنت های جنسی محفوظ نگه دارد. مدیرعامل یوتیوب در تلاش است تا به والدین و تبلیغ کنندگان بگوید که این شرکت برای مصون نگه داشتن جوانترین کاربران خود در میان کامنت های جنسی در بخش نظرات ویدئو ها نهایت تلاش خود را به کار خواهد بست.

سوزان وویجیسکی گفت که این شرکت دیگر نمی تواند نظرات مربوط به فیلم هایی را که در مورد کودکان  یا نوجوانان الفاظی جنسی و ناخوشایند با زمینه های پدوفیلیا به کار می برند، تحمل کند.

دیزنی و دیگر شرکت های فعال در حوزه کودکان پس از آخرین گزارش های یوتیوب، بسیاری از ویدئوهای خود را حذف کردند. یوتیوب نیز اعلام کرد که 400 کانال را قطع کرده و تعداد زیادی از پاسخ ها را نیز حذف کرده است. سوزان وویجیسکی ، مدیر عامل شرکت یوتیوب، در تلاش است تا به والدین و تبلیغ کنندگان اطمینان دهد  از این پس در یوتیوب جایی برای مبتلایان به پدوفیلیا نیست.

سوزان ووییجیسکی، در مصاحبه ای گفت: "ما امنیت بچه ها را به طور باورنکردنی جدی می گیریم و  دیگر نمی خواهیم اجازه دهیم نظرات در مورد فیلم هایی که شامل کودکان و نوجوانان و افراد زیر سن قانونی  است باعث آزار و بی احترامی به کاربران کم سن و سالمان شود.

این شرکت همچنین اخیرا الگوریتم های خود را تغییر داد و البته تاکید کرد که اطلاعات و ویدوهای ضد واکسیناسیون را نیز به طور کامل حذف خواهد کرد.

نظرات بینندگان