arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۲۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۳ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حواشی کنترل شهروندان در چین تا دلایلی برای این که فعلا گوشی 5G نخرید

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

برترین خبرهای حوزه فناوری طی  24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

برخی منابع آگاهی می گویند که شریل سندبرگ، مدیر سرشناس امنیت فیس بوک و بانوی اول این شرکت اروپا و کانادا را تهدید کرده که اگر هر چه سریع تر موانع قانونی را برای فعالیت فیس بوک از میان برندارند، سرمایه های فیس بوک را از اروپا و کانادا بیرون می کشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

سوزان وویجیسکی؛ مدیرعامل یوتیوب برای اولین بار در مورد رسوایی های مرتبط با «پدوفیلیا» سخن گفت و وعده داد که هر چه سریعتر به این موضوع در یوتیوب خاتمه می دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 هوش مصنوعی یک ابزار مهم برای بشر امروزی است که با بی پروایی به راه خود ادامه می دهد، این امر برای منافع ما مفید است و ما با استفاده از تکنیک های یادگیری ماشینی به سود کسب و کار خود کمک می کنیم. اما وقتی که ما قوانین اخلاقی، قوانین، مسئولیت پذیری و نظارت را در خصوص هوش مصنوعی رعایت نکنیم چه اتفاقی می افتد؟مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

سیستم اعتبار اجتماعی چین باز هم جنجالی شد و این بار به خاطر لغو اعتبار میلیونها بلیت هواپیما و قطار. سیستم اعتبار اجتماعی چین بر اساس رفتار خوب شهروندان یا سوء رفتار آنان اقدام به امتیازدهی می کند و در نتیجه  روی بسیاری از امور زندگی افراد سایه می افکند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

در شرایطی که بسیاری از شرکت های مشهور دنیای فناوری در حوزه سلامت با یکدیگر رقابت دارند،مایکروسافت اعلام کرده که بسیاری برنامه های هوشمند مرتبط با ردیابی سلامت خود را نیمه کاره رها خواهد کرد. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها بحث در مورد اینترنت نسل پنجم یا همان اینترنت 5G بسیار داغ است، اما ایا همانقدر که برندهای مختلف در تلاشند تلفن های همراه 5G گرانقیمت تولید کنند و به فروش برسانند، خریداران نیز باید برای خرید عجله کنند؟مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت آمازون نیز مثل برخی دیگر از شرکت های فعال در حوزه فناوری درگیر یک چالش شده که این روزها باعث اعتراض بسیاری از نهادهای بهداشتی شده است. این چالش، چالش ضد واکسیناسیوناست.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان