arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۲۸۶۳
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۲۰ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۷

از تاثیر بی نظیر کلم روی نقرس چه می دانید؟

مصرف زیاد برخی مواد چرب می تواند زمینه ساز بروز نقرس شود و به نظر می رسد کلم می تواند این مشکل را حل کند. درواقع کلم می تواند تاثیری شگفت انگیز در درمان مشکل نقرص داشته باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مصرف زیاد برخی مواد چرب می تواند زمینه ساز بروز نقرس شود. اما راه حل جلوگیری از نقرس چیست ؟  به نظر می رسد کلم می تواند این مشکل را حل کند. درواقع کلم می تواند تاثیری شگفت انگیز در درمان مشکل نقرص داشته باشد.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، مصرف کلم تاثیری فوق العاده برای افرادی دارد که با نقرس دست و پنجه نرم می کنند. البته فراموش نکنید که برای حل دائمی مشکل نقرس بهتر است هر چه سریعتر به پزشک مراجعه کنید.

از تاثیر بی نظیر کلم روی نقرس چه می دانید؟

به طور کلی جالب است بدانید که انواع کلم خواصی فوق العاده برای بدن دارند و مصرف کلم به جز برای افراد مبتلا به کم کاری تیروئید بسیار مفید است. با این وجود اگر قصد دارید دردهای عضلانی ناشی از نقرس را کاهش دهید می توانید از کلم استفاده کنید.

کلم ها را می توان در انواع سوپ، خرواک یا به صورت خام در سالاد استفاده کرد. افزون بر این ها کلم خواص متعددی برای سلامت استخوان ها دارد.جالب است بدانید که کلم را می توان مثل ضماد نیز روی محل ورم مفاصل قرار داد.

نظرات بینندگان