arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۳۰۹۴
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۲۲ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۷

فرانسه ویزای مخصوص فناوری صادر می کند/ رقابت با آمریکا یا تلاش برای رشد و توسعه اقتصادی؟

دولت فرانسه اعلام کرده که ویزای مخصوص فناوری صادر خواهد کرد. این ویزا به شکل کامل صادر می شود و به افراد متقاضی کار در فرانسه کمک می کند برترین موقعیت های شغلی را کسب کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دولت فرانسه اعلام کرده که ویزای مخصوص فناوری صادر خواهد کرد. این ویزا به شکل کامل صادر می شود و به افراد متقاضی کار در فرانسه کمک می کند برترین موقعیت های شغلی را کسب کنند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، فرانسه قصد دارد به زودی ویزای کامل برای اقامت افرادی صادر کند که هر نوع مهارت ویژه ای در حوزه فناوری دارند. با کمک این ویزا کاریابی و زندگی در فرانسه تسهیل می شود.

به گفته کاتر بورلانگان، مدیر کل مؤسسه فناوری فرانسه، بیش از 10 هزار فرد متقاضی شغل می توانند با کمک این ویزا شرایط راه یابی به فرانسه را خواهند یافت. البته اگر متقاضی کاریابی در اتحادیه اروپا زندگی کند نیازی به ویزا نخواهد داشت.

اما این ویزا چه اهمیتی خواهد داشت؟

_امکان اشتغال افراد را تسهیل می کند

_اولویت استخدام برای شهروندان فرانسه را از بین می برد

_اکوسیستمی قوی برای فعالیت افراد مهاجر ایجاد می کند

 

نسخه قبلی ویزای شغلی فرانسه  محدود به حدود 100 شرکت بود که به عنوان بخشی از برنامه Pass French Tech انتخاب می شدند. کارکنان نیز مجبور به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بودند بنابراین این یک تغییر بزرگ است.

اکوسیستم فن آوری فرانسه به سرعت در حال رشد است. و بسیاری از تازه کاران حوزه فناوری در فرانسوی انتخاب کرده اند که به زبان انگلیسی کار کنند و استعدادهای خارجی را به کار گیرند.

در این شرایط با توجه به این که ایالات متحده نیز شرایط کاری را برای مهاجران محدود کرده است، به نظر می رسد این فرصتی مناسب برای افرادی است که دوست دارند با توجه به مهارت های فناوری خود در کشوری غیر مادری کار کنند.

برچسب ها: دولت فرانسه ، فناوری
نظرات بینندگان