arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۳۱۰۵
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۲۳ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رونق بانکداری آنلاین تا اقدامات بی سابقه خاندان سلطنتی بریتانیا در فضای مجازی

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

برترین خبرهای حوزه فناوری طی  24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

مؤسس و مدیر عامل بانک آنلاین «Chime» اعلام کرد که موفق به جذب بیش از 1 میلیارد دلار سرمایه شده است که این رقم رکوردی باورنکردنی و خیره کننده برای یک بانک انلاین محسوب می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دولت فرانسه اعلام کرده که ویزای مخصوص فناوری صادر خواهد کرد. این ویزا به شکل کامل صادر می شود و به افراد متقاضی کار در فرانسه کمک می کند برترین موقعیت های شغلی را کسب کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نتایج یک پژوهش داخلی جدید در گوگل نشان داد این شرکت همچنان با معضل تبعیض جنسیتی رو به رو است. بر اساس این مشکل زنان برای مشاغل مشابه با مردان حقوقی بسیار پایین تر دریافت می کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

در حاشیه برگزاری نمایشگاه خودرو ژنو، طرح مفهومی تایر یک خودرو رونمایی شده است که پرواز می کند. درواقع طراحی این تایر بر اساس خودروهای پروازی خودران نسل بعدی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نمایشگاه خودرو ژنو در حال برگزاری است و جالب است که در کنار خودروهای خیره کننده و جذاب از برندهای مختلف، یک نمونه از اسکوترهای الکتریکی فولکس واگن نیز به شدت با استقبال رو به رو شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

به نظر می رسد خاندان سلطنتی بریتانیا از مشکلات خود در شبکه های مجازی به ستوه آمده اند و تصمیم دارند، راهی برای حل این مشکل پیدا کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان