arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۳۱۲۷
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۰۹ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۷

قطر: شناور تجاری مفقودی ایران را پیدا کردیم

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: رئیس مرکز کمک‌های متقابل در موارد اضطراری قطر طی تماس با مرکز هماهنگی و جستجوی نجات دریایی بوشهر از پیدا شدن شناور تجاری مفقودی بندر دیر خبر داده است. در نخستین ساعات بامداد روز جمعه دهم اسفندماه یک فروند شناور تجاری متعلق به بندر دیر از اسکله الرویس قطر به سمت آب‌های ایران خروج می‌کند که پنج روز در خلیج فارس ناپدید می‌شود و هیچ اطلاعی از سرنوشت آنها در دست نبود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت:رئیس مرکز کمک‌های متقابل در موارد اضطراری قطر طی تماس با مرکز هماهنگی و جستجوی نجات دریایی بوشهر از پیدا شدن شناور تجاری مفقودی بندر دیر خبر داده است.

محمد قاسمی صبح امروز در گفتگو با فارس در رابطه با آخرین وضعیت شناور مفقودی در آب‌های خلیج فارس اظهار داشت: روز گذشته کاپتان الجناحی رئیس مرکز کمک‌های متقابل در موارد اضطراری قطر طی تماس در صبح و بعد از ظهر با مرکز هماهنگی و جستجوی نجات دریایی بوشهر اعلام کرده است که موتور لنج شماره 16446 با شش نفر خدمه به ناخدایی درویش عمرانی صحیح و سالم در یکی از بنادر قطر مستقر هستند.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: از آنجایی که ایشان فردی مورد اعتماد و معتبری هستند ما نیز حرف ایشان را قبول داریم و به این خبر خیلی امیدوار هستیم.

وی بیان کرد: طبق گفته این شخص کارهای بازگشت این شناور به ایران در حال انجام است البته ما اطلاعی از جزییات آن نداریم.

در نخستین ساعات بامداد روز جمعه دهم اسفندماه یک فروند شناور تجاری متعلق به بندر دیر از اسکله الرویس قطر به سمت آب‌های ایران خروج می‌کند که پنج روز در خلیج فارس ناپدید می‌شود و هیچ اطلاعی از سرنوشت آنها در دست نبود.

نظرات بینندگان