arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۳۳۸۶
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۱ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۷

۶ قربانی و ۳۱ زخمی در حمله داعش به کاروان حشد شعبی در موصل / آغاز عملیات امنیتی گسترده عراق

مرکز اطلاع‌رسانی امنیتی عراق ضمن اعلام تعداد قربانیان حمله داعش به کاروان حشد شعبی در منطقه مخمور واقع در شرق موصل از آغاز عملیات امنیتی گسترده علیه تروریست‌ها خبر داد. این مرکز افزود، عملیات تعقیب تروریست‌ها همچنان ادامه دارد و جزئیات بیشتر بعداً اعلام خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مرکز اطلاع‌رسانی امنیتی عراق ضمن اعلام تعداد قربانیان حمله داعش به کاروان حشد شعبی در منطقه مخمور واقع در شرق موصل از آغاز عملیات امنیتی گسترده علیه تروریست‌ها خبر داد.

به گزارش ایسنا، این مرکز در بیانیه‌ای که خبرگزاری عراقی (واع) آن را منتشر کرد، آورده است که در پی حمله ناجوانمردانه داعش به گروهی از نیروهای حشد شعبی در مسیر مخمور شش تن کشته و ۳۱ تن دیگر زخمی شدند. وی افزود: زخمیان برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

همزمان علی الحسینی، سخنگوی حشد شعبی گفت، نیروهای بسیج مردمی طی بازگشت از موصل به سمت طوزخرماتو، در منطقه نزدیک مخمور در کمین تروریست‌های داعش گرفتار شدند.

این درحالیست که شبکه المیادین از کشته شدن ۱۰ و زخمی شدن ۱۰ تن دیگر در حمله داعش به نیروهای حشد شعبی در منطقه ما بین استان نینوا و کرکوک خبر داد.

مرکز اطلاع‌رسانی اخبار امنیتی عراق همچنین اعلام کرد، نیروهای امنیتی با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش عملیات امنیتی گسترده‌ای را برای تعقیب و پیگرد تروریست‌هایی آغاز کرده‌اند که نیروهای حشد شعبی را در منطقه مخمور مورد حمله قرار دادند.

این مرکز افزود، عملیات تعقیب تروریست‌ها همچنان ادامه دارد و جزئیات بیشتر بعداً اعلام خواهد شد.

نظرات بینندگان