arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۴۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۲ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۷

فرمانده کل ارتش دریافت نشان ذوالفقار را به سلیمانی تبریک گفت

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی اعطای نشان ذوالفقار از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی را به وی تبریک گفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده کل ارتش دریافت نشان ذوالفقار را به سلیمانی تبریک گفتدر متن پیام تبریک سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به سردار سلیمانی آمده است: ضمن ارج نهادن به همت و دلیرمردی رزمندگان غیور جبهه مقاومت و خلق حماسه ای تا ابد ماندگار در تاریخِ سرافرازی و عزت مسلمین و مستضعفین جهان که منجر به حفظ قلمرو امت اسلامی برابر استکبار شد؛ اِعطای نشان ذوالفقار از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را به جنابعالی، فرماندهان و رزمندگان نیروی قدس، مجموعه ولایتمدار و جان‌ برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت تبریک گفته و آن را نشانِ لیاقت جنابعالی و رضایت فرمانده و مقتدایمان حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی) می دانم.
از خداوند متعال تداوم توفیق و سربلندی شما و کارکنان غیور و ولایی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در پناه ایزدمنان و در پرتو توجهات حضرت ولی عصر (عج) مسالت می کنم.
به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر پاسدار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی روز گذشته به دریافت نشان ذوالفقار از سوی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مفتخر شد.
نشان ذوالفقار پر افتخار ترین نشان نظامی ایران است که پس از انقلاب برای نخستین بار از سوی رهبری به سرلشکر سلیمانی اعطا شد. 

نظرات بینندگان