arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۴۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۴ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۷

انهدام باند موادفروشان شرق پایتخت در خیابان دماوند/کشف بیش از ۶۷ کیلو تریاک و دستگیری ۳ نفر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، از انهدام باند قاچاق و توزیع تریاک در شرق پایتخت خبر داد و گفت: در این عملیات سه قاچاقچی دستگیر و از مخفیگاه آنان بیش از ۶۷ کیلوگرم تریاک کشف شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، از انهدام باند قاچاق و توزیع تریاک در شرق پایتخت خبر داد و گفت: در این عملیات سه قاچاقچی دستگیر و از مخفیگاه آنان بیش از ۶۷ کیلوگرم تریاک کشف شد.

 سرهنگ محمد بخشنده گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از مواد فروشان سابقه دار به هویت "ت" پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مامورین عملیاتی پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و اقدامات اطلاعاتی مشخص شد، متهم در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت گسترده ای داشته و به تازگی نیز یک محموله تریاک را از قاچاقچیان جنوب کشور خریداری و در مخفیگاه خود در خیابان دماوند دپو کرده و قصد توزیع آن را دارد.

وی افزود: به دنبال این موضوع و در پی تجمیع اطلاعات به دست آمده، پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت و دستور دستگیری متهم صادر شد و متعاقبا شامگاه دوازدهم اسفندماه تیم‌های عملیاتی پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به مخفیگاه متهم اعزام شدند و پس از چندین ساعت مراقبت نامحسوس سرانجام متهم و دو همدستش را در حالیکه سوار بر یک دستگاه خودروی سواری بودند، حین ورود به مخفیگاهشان دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، در پایان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۶۷ کیلو و ۴۰۰گرم تریاک کشف شد، خاطرنشان کرد: هر سه متهم به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی ضمن اعتراف به جرائم ارتکابی به همراه پرونده متشکله در اختیار دادسرا قرار گرفتند.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان