arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۴۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۲۳ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تغییرات جدید توییتر و فیسبوک تا نسخه آزمایشی اندروید Q

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

برترین خبرهای حوزه فناوری طی  24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

نسخه آزمایشی یا بتا از اندروید Q در دسترس کاربران اندرویدی قرار گرفته است اما بسیاری از کاربران به شکل دقیق نمی دانند که چگونه باید از این نسخه استفاده کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

روز گذشته خانواده شبکه های اجتماعی فیس بوک شامل فیس بوک، اینستاگرام و واتس اپ، اختلالاتی را تجربه کردند و به نظر می رسد این مشکلات به نفع تلگرام تمام شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

کارکنان فیس بوک خطوط ویژه ای دارند که می توانند برای دریافت پشتیبانی سریعتر مشتری برای دوستان و خانواده خود استفاده کنند. خطوطی که نشان می دهد در فیس بوک هم پارتی بازی رواج دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

سامسونگ تولید تراشه های جدید 12 گیگابایتی اختصاصی را برای گوشی های خود آغاز می کند. بر این اساس، تراشه های نسل بعدی با فرآیند 10 نانومتری تولید می شوند و در مقایسه با نسخه های قبلی، فضای کمتری را در اختیار دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فیس بوک در حال آزمون یک برنامه جدید است که از طریق آن امکان پخش برنامه های زنده تلویزیونی و چت گروهی همزمان در مورد همان فیلم را اجرا می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

توییتر وعده داده که به زودی تغییراتی بزرگ در بخش مکالمات و ویدئوها ایجاد می کند و به نظر می رسد این تغییرات به وعده این شرکت برای ارتقاء "مکالمه سالم" کمک می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت گوگل در راستای پاکسازی محیط تبلیغاتی خود، بالغ بر 2.3 میلیارد تبلیغ با محتوای مخرب را حذف کرد. این شرکت طی یک سال گذشته نیز 900 میلیون آگهی مشکل دار را حذف کرده بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان