arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۴۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۱ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۷

مسکو: شاهد پیشرفت چشمگیر در تشکیل کمیته قانون اساسی سوریه هستیم

معاون وزیر خارجه روسیه امروز (جمعه) به خبرنگاران در بروکسل گفت: من با جیمز جفری، نماینده ویژه آمریکا در سوریه و مسؤولان دیگر دیدار کردم که همگی بر لزوم آغاز هرچه‌سریع‌تر فعالیت کمیته قانون اساسی سوریه و تکمیل فرآیند تشکیل این کمیته تأکید کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون وزیر خارجه روسیه از پیشرفت چشمگیر در تشکیل کمیته قانون اساسی سوریه خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرگئی ورشنین، معاون وزیر خارجه روسیه امروز (جمعه) به خبرنگاران در بروکسل گفت: من با جیمز جفری، نماینده ویژه آمریکا در سوریه و مسؤولان دیگر دیدار کردم که همگی بر لزوم آغاز هرچه‌سریع‌تر فعالیت کمیته قانون اساسی سوریه و تکمیل فرآیند تشکیل این کمیته تأکید کردند.

وی افزود: من نمی‌توانم تمامی جزئیات را فاش کنم اما تأکید می‌کنم که ما شاهد پیشرفت چشمگیری در تشکیل کمیته قانون اساسی سوریه هستیم. ما با هماهنگی کشورهای ضامن روند آستانه و نماینده ویژه سازمان ملل به تلاش برای تشکیل هرچه‌سریع‌تر این کمیته ادامه خواهیم داد.

ورشنین در حاشیه سومین کنفرانس بین المللی درباره آینده سوریه و منطقه که با نظارت سازمان ملل و اتحادیه اروپا در بروکسل در حال برگزاری است، این اظهارات را ایراد کرد.

ورشنین امروز همچنین با گی‌یر پدرسن، فرستاده سازمان ملل به سوریه درباره استفاده از ساختار آستانه برای تقویت مذاکرات ژنو درباره سوریه صحبت کرد.

نظرات بینندگان