arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۰ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۷

معاون وزیر صنعت: افزون بر 50 هزار تن میوه نوروزی از فردا در کشور توزیع می شود

معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت، معدن، تجارت گفت: افزون بر 50 هزار تن میوه شب عید از فردا (شنبه) در سراسر کشور بر اساس نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار استان ها توزیع می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون وزیر صنعت:افزون بر 50 هزار تن میوه نوروزی از فردا در کشور توزیع می شودعباس قبادی جمعه در جمع اعضای اتاق اصناف شهرستان اسدآباد اظهار داشت: میوه تهیه شده شامل سیب و پرتقال است که دستکم با 10 تا 15 درصد زیر قیمت بازار بین مصرف کنندگان توزیع می شود. 
وی با بیان اینکه برای تامین مایحتاج مردم هیچ مشکلی نداریم افزود: تمام کالاهای پرمصرف و مورد نیاز کشور برای سال جدید تامین و ذخیره سازی شده است. 
قبادی از طرح شفاف سازی بازار خبرداد و گفت: از سال جدید بازرسی ها تشدید شده و مواردی همچون نصب برچسب روی اجناس و ارائه فاکتور به مشتری به صورت قانون درآمده و اجرای آن به شدت رصد می شود. 
معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت، معدن و تجارت واگذاری امور تجارت و کسب و کار اصناف به خود این مجموعه را از سیاست های کلان کشوری برشمرد و اضافه کرد: در سال جدید مشارکت اصناف در مدیریت بازار افزایش می یابد. 
وی برگزار نشدن نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا را در راستای حمایت بازاریان و کسبه دانست و گفت: ما به اصناف ایمان داریم که برای مردم دلسوزتر از ما عمل می کنند و در صورت لزوم با مدیریت خود بازاریان اینگونه نمایشگاه ها برگزار شود. 
قبادی در آستانه سال نو و آغاز سفرهای نوروزی هموطنان، از اصناف خواست با مشتری مداری و رعایت بهداشت و انصاف، خوشنامی را برای شهر و دیارشان به آرمغان آورده و موجب رونق اقتصادی منطقه خود شوند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان