arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۵۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۲۳ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۷

تمام فعالیت‌های رابیو در پاری سن ژرمن تعلیق شد

باشگاه پاری سن ژرمن تمام فعالیت‌های بازیکن خود را در این باشگاه به حالت تعلیق درآورد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، آدرین رابیو، هافبک فرانسوی پاری سن ژرمن با سران این تیم و توماس توخل سرمربی آلمانی به مشکل خورده است. رفتار او بعد از شکست تیم پاریسی برابر منچستریونایتد در لیگ قهرمانان خشم سران این تیم را برانگیخته است.

این بازیکن بعد از شکست پاریس برابر یونایتد به یک کلوپ شبانه رفت و همچنین پست پاتریس اورا درباره خوشحالی بعد از شکست پاری سن ژرمن برابر یونایتد را نیز پسندیده بود.

هنریکه، مدیر باشگاه پاری سن ژرمن با اعلام تعلیق و محرومیت رابیو گفت: رفتار غیرحرفه‌ای بازیکن نسبت به باشگاه، بازیکنان و هم تیمی‌هایش غیر قابل تحمل و غیر قابل قبول است و به همین خاطر نامه محرومیت او را از حضور در تمامی فعالیت‌های باشگاه در اختیار این بازیکن قرار داده‌ایم.

قرارداد این بازیکن با پاری سن ژرمن تا ژوئن ۲۰۱۹ اعتبار دارد و با این شرایط او قطعاً از پاری سن ژرمن جدا خواهد شد. رابیو اعلام کرده که این شرایط را ایجاد نکرده و سران باشگاه باید درباره این وضعیتی که ایجاد شده است پاسخ دهد.

پاری سن ژرمن باید یکشنبه در رقابت‌های هفته ۲۹ لیگ فرانسه برابر مارسی قرار گیرد که توانسته در رده چهارم جدول رده بندی قرار گیرد.

نظرات بینندگان