arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۵۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۳ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اتهامات دونالد ترامپ علیه گوگل تا تلفن همراه «رد هیدروژن وان»

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

برترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

مارک زاکربرگ، مدیر عامل شرکت فیس بوک، در جستجوی جاسوسان خارجی است که به این شرکت نفوذ کرده اند. این ماجرا پس از آن جدی شده است که شایعه شده برخی کارمندان فیس بوک در حال جاسوسی هستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 جاسیندرا آردرن؛ نخست وزیر نیوزیلند در جدیدترین اظهار نظر خود در مورد تیراندازی در مساجد نیوزیلند، فیس بوک را به چالش کشید و از این شبکه اجتماعی انتقاد کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت "لیفت" تصمیم گرفته اولین آموزشگاه رانندگی با اسکوتر الکتریکی را تاسیس کند. هدف اصلی این آموزشگاه که در قالب یک جشنواره برگزار می شود کاهش تلفات انسانی ناشی از اسکوتر سواری است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

دونالد ترامپ؛ رئیس جمهور ایالات متحده، گوگل را متهم به  جاسوسی برای چین و حمایت از هیلاری کلینتون  کرد. این نخستین باری نیست که ترامپ، غول فناوری آمریکا را مورد حمله توییتری قرار می دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروهی از پژوهشگران دانشگاه بیرمنگام در بریتانیا موفق به طراحی نوعی کوله پشتی کوچک شده اند که می تواند از طریق سنسورهای هوشمند اقدام به  جمع آوری داده های آب و هوایی کند. نکته جالب این است که این کوله پشتی، مخصوص کبوتران طراحی شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تلفن همراه "رد هیدروژن وان" به اعتقاد بسیاری از افراد یکی از بدترین ایده های تولید تلفن همراه در سراسر جهان محسوب می شود. اما به نظر می رسد شرکت سازنده این تلفن همراه برنامه هایی ویژه برای احیای آن در پیش دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

جیمیل امکان برنامه ریزی ایمیل ها را فراهم کرده است بنابراین کاربران اندرویدی قادر خواهند بود د برای ارسال پیام ها برنامه ریزی دقیقی انحام دهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان