arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۵۹۶۹
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۲۳ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۷

23 متخلف چهارشنبه سوری در پایتخت بازداشت شدند

رئیس پلیس پایتخت گفت: 23 نفر که امشب (چهارشنبه سوری) اقدام به مزاحمت برای دیگران و فعالیت مجرمانه کرده بودند در تهران بازداشت شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

23 متخلف چهارشنبه سوری در پایتخت بازداشت شدندسردار حسین رحیمی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این افراد که در حوادث چهارشنبه سوری نقش داشته اند شناسایی و دستگیر شدند. 

**مصدومیت 3 مامور پلیس
وی همچنین با اشاره به اینکه دو تن از ماموران پلیس نیز در پی اصابت نارنجک دستی مصدوم شدند گفت: حوالی ساعت 22 راکبان یک دستگاه موتورسیکلت در محدوده نارمک اقدام به پرتاب نارنجک دستی به سمت دو تن از ماموران پلیس کردند. 
رحیمی افزود: این دو مامور به مراکز درمانی منتقل شدند و عوامل کلانتری نارمک نیز نسبت به شناسایی راکبان موتورسیکلت اقدام و آنان را دستگیر کردند.
رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: همچنین عصر امروز نیز یکی از سربازان وظیفه انتظامی در محدوده جنوب تهران از ناحیه پا مورد اصابت نارنجک دستی قرار گرفته بود.
طبق اعلام فرمانده انتظامی تهران بزرگ، متخلفانی که امشب به بهانه چهارشنبه سوری مرتکب جرم و دستگیر شوند تا پایان تعطیلات نوروز بازداشت خواهند بود همچنین اگر فردی با خودرو مرتکب خلاف شود، خودرو وی تا پایان تعطیلات توقیف خواهد ماند.
آتش نشانی تهران نیز اعلام کرده است که امسال حوادث چهارشنبه سوری در پایتخت در مقایسه با سال گذشته 50 درصد کاهش یافته است.
براساس گزارش این نهاد امشب (تا لحظه مخابره خبر) 140 حادثه آتش سوزی کوچک مرتبط با چهارشنبه سوری در تهران به وقوع پیوسته که بیشتر حریق ها در معابر، فضای سبز و سطل های مکانیزه زباله شهر تهران بوده است.

نظرات بینندگان