arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۶۲۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۵ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۸

دست نشان: سپیدرود متفاوتی درسال 98 خواهید دید

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: در سال 98 سپیدرود متفاوتی را خواهید دید و تلاش می کنیم بهترین نتایج را امسال کسب کنیم که باعث خوشحالی هواداران شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نادر دست نشان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به شرایط سپیدرود رشت گفت: سپیدرود تیم خوبی است برای بهبود شرایط به نیاز به زمان داریم. تلاش می کنیم تا سپیدرود سال 98 را متفاوت آغاز کند.
وی افزود: تلاش می کنیم که در تعطیلات لیگ بیشتر روی آمادگی جسمانی بازیکنان کار کنیم تا آنها به شرایط ایده آل برسند چرا که مهره های ما از نظر تاکتیکی و تکنیکی نفرات قابلی هستند و باید از نظر بدنی به شرایط خوبی برسیم.
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: در نیمه دوم بازی با پرسپولیس همه ایران قدرت واقعی تیم ما را دیدند. امیدوارم بازیکنان در همه بازی ها بتوانند چنین نمایشی داشته باشند تا بتوانیم لیگ را در رتبه خوبی به پایان برسانیم و با کسب نتایج خوب باعث خوشحالی هواداران سپیدرود شویم.
دست نشان اضافه کرد: به خاطر شرایط بدنی بازیکنان تنها یک روز به آنها در فروردین ماه استراحت دادم و تمریناتمان را از روز دوم استارت خواهیم زد.
وی در مورد جوان گرایی در تیمش اضافه کرد: خیلی بازیکنان جوان و خوبی داریم که بیشتر انها در تست گیری و در نیم فصل به ما اضافه شدند. این جوان ها نشان دادند که توانایی بازی در لیگ برتر را دارند و نمونه این نفرات را در بازی برابر پرسپولیس دیدید. تلاش می کنیم در ادامه لیگ در سپیدرود بیشتر از این جوان ها استفاده کنیم.
پیشکسوت تیم فوتبال نساجی قائم شهر در مورد شرایط و حواشی این تیم نیز گفت: مسئولان استان مازندران نباید اجازه دهند که نساجی قربانی منافع طلبی برخی افراد شود. ظاهرا دو مدیر با هم مشکلاتی پیدا کردند که البته مقصر انها هم نیستند. برخی افراد منفعت طلب این حواشی را به وجود آوردند.
دست نشان در پایان گفت: پشتوانه اصلی نساجی مردم خوب قائم شهر و مازندران هستند که پشت بازیکنان بیش از هر چیز به آنها گرم است و بازیکنان برای خوشحالی آنها می جنگند اما مسئولان مازندران هم باید تلاش کنند تا نساجی از این مشکلات متضرر نشود.

نظرات بینندگان