arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۶۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۳ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تزلزل جایگاه ایالات متحده در حوزه فناوری تا شکایت تسلا از جاسوسان داخلی

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

برترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

بر اساس  نظر سنجی موسسه گالوپ، ایالات متحده دیگر نمی تواند ادعای رهبری جهانی در حوزه فناوری را داشته باشد و اعتبار این کشور در حوزه هوش مصنوعی نیز رو به افول است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروه خودروسازی تسلا، از برخی کارمندان سابق خود با اتهام جاسوسی شکایت کرد. بر اساس این شکایت کارمندان مذکور،اسرار تجاری این شرکت را به شرکت های رقیب و به طور مشخص به شرکت زوکس میفروخته اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فارین پالیسی نوشت: مارگارت وستاگر، کمیسر اروپا در امور رقابتهای بازرگانی(عضو اتحادیه ضد تراست)، پس از  جنگ با برخی از بزرگترین شرکتهای دنیا، تلاش می کند تا اقتصاد قرن 21 را دوباره تعریف کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پلیس بریتانیا تصمیم گرفته برای مبارزه با جرائم مختلف و به ویژه عملیات هایی مثل عملیات "رهایی گروگان" از یک اپلیکیشن استفاده کند که کدهای موقعیت مکانی را با سه کلمه رمزی اعلام می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یک استارتاپ خلاق تصمیم دارد سیستمی را توسعه دهد تا به کاربران کمک کند فیلمها را به صورت رایگان تماشا کنند. موسساین استارتاپ که " MoviePass" نام دارد قصد دارد پلتفرمی را برای شناخت صورت کاربران  استفاده کند تا فیلم های رایگان را به آن ها ارائه دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان