arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۶۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۳ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۸

مدیریت بحران هرمزگان نسبت به وقوع سیلاب هشدار داد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان نسبت به احتمال وقوع رگبار باران و رعد و برق، آب گرفتگی معابر عمومی و جاری شدن سیل و طغیان رودخانه های فصلی در روزهای شنبه سوم فروردین تا سه شنبه ششم فروردین هشدار داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیریت بحران هرمزگان نسبت به وقوع سیلاب هشدار دادعلیرضا صفا ایسینی شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به اخطاریه هواشناسی هرمزگان و احتمال وقوع بارندگی های شدید، طغیان رودخانه های فصلی، سیلابی شدن مسیل ها، شهروندان و مهمانان نوروزی از اسکان و توقف و رفت و آمد در حاشیه مناطق آبگیر، بستر و حریم رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.
وی ادامه داد: دامداران هم با توجه به این هشدار و اخطاریه هواشناسی هرمزگان از چرای دام در مناطق مستعد سیلاب و رعد و برق اجتناب کنند.
مدیرکل بحران استانداری هرمزگان اظهار داشت: سامانه ناپایدار جنوبی در روزهای شنبه و یکشنبه در بیشتر نقاط این استان موجب رگبار باران و رعد و برق همراه با آبگرفتگی معابر عمومی و در مناطق مستعد می شود که گاه با وقوع تگرگ و تند باد لحظه ای همراه است.
صفا ایسنی خاطر نشان کرد: این بارش ها منجر به طغیان رودخانه های فصلی، سیلابی شدن مسیل ها و تلاطم دریا خواهد شد.
وی افزود: همچنین وزش باد شدید جنوب شرقی ( گاه با بیش از 50 کیلومتر بر ساعت) در روزهای دوشنبه و سه شنبه سبب مواج و طوفانی شدن دریا ( بیشتر مناطق مرکزی و غربی خلیج فارس) می شود و ارتفاع موج به افزون بر 180 سانتی متر خواهد رسید.

نظرات بینندگان