arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۶۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۰۹ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۸

بازگشت بی‌ثمر رونالدو به تیم ملی پرتغال/شروع پرقدرت فرانسه و انگلیس در مقدماتی یورو

تیم ملی فوتبال پرتغال با وجود بازگشت ستاره‌اش نتوانست اوکراین را شکست دهد اما انگلیس و فرانسه به‌راحتی برابر حریفانشان در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۰ پیروز شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

تیم ملی فوتبال پرتغال با وجود بازگشت ستاره‌اش نتوانست اوکراین را شکست دهد اما انگلیس و فرانسه به‌راحتی برابر حریفانشان در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۰ پیروز شدند.

به گزارش ایسنا، مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۰ بامداد شنبه پیگیری شد. در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها تیم ملی فوتبال پرتغال برابر اوکراین قرار گرفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

کریستیانو رونالدو که پس از جام جهانی ۲۰۱۸ پیراهن کشورش را بر تن نکرده بود از ابتدا به میدان رفت. او تلاش کرد دروازه مهمان را باز کند. دو ضربه مهاجم پرتغالی را دروازه‌بان اوکراین به خوبی مهار کرد. تیم مهمان هم فرصت گلزنی داشت اما در نیمه اول توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

پرتغال در نیمه دوم بازی بهتری به نمایش گذاشت و مالکیت توپ را در اختیار داشت. رونالدو در این نیمه نیز صاحب فرصت شد اما توپ‌هایش به گل تبدیل نشد از طرفی اوکراین می‌توانست در دقایق آخر گلزنی کند که در این امر ناکام ماند. در نهایت امتیازها تقسیم شد.

فرانسه مدافع عنوان قهرمانی از گروه H به مصاف مولدوای رفت و به راحتی میزبانش را با نتیجه چهار بر یک شکست داد. گل نخست را آنتوان گریزمان در دقیقه ۲۴ به ثمر رساند تا روزهای بد خود را با اتلتیکومادرید فراموش کند. در ادامه رافائل واران با پاس این مهاجم به گل رسید. گل سوم فرانسه را اولیور ژیرو در دقیقه ۳۶ به ثمر رساند. جشنواره گل آبی‌ها در نیمه دوم ادامه داشت و این بار نوبت به کیلیان ام‌باپه رسید. او در دقیقه ۸۷ گلزنی کرد. تنها دو دقیقه بعد دروازه فرانسه باز شد اما این گل تأثیری در نتیجه بازی نداشت.

انگلیس از گروه A نیز برابر چک یک برد آسان به دست آورد. رحیم استرلینگ در این دیدار درخشید و در شب پیروزی پنج بر صفر تیمش هت تریک کرد. او در دقایق ۲۴، ۶۲ و ۶۹ گلزنی کرد. دیگر گل انگلیس توسط هری کین از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۴۵ به ثمر رسید. توماس کالاس در دقیقه ۸۴ به اشتباه دروازه شأن را باز کرد تا شکست تیمشان تکمیل شود.

نظرات بینندگان