arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۶۵۳۰
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۲ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۸

انتقاد یوسف تیموری از کارگردان «پنچری»/ با دخالتش فیلمنامه را خراب کرد

یوسف تیموری که بیشتر در سریال‌های طنز ایفای نقش می‌کند، تاکید کرد که کارگردان سریال «پنچری» فیلمنامه را با تغییراتش خراب کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یوسف تیموری که بیشتر در سریال‌های طنز ایفای نقش می‌کند، تاکید کرد که کارگردان سریال «پنچری» فیلمنامه را با تغییراتش خراب کرد.

یوسف تیموری بازیگر سریال نوروزی «زوج یا فرد» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و تهیه‌کنندگی مهران مهام در پاسخ به این پرسش که آیا این سریال می‌تواند موفقیت سریال‌های طنز تلویزیون را تکرار کند؟ اظهار کرد: این مجموعه با کارهای قبلی کاملاً متفاوت است. متأسفانه در ارتباط با کار مجموعه «پنچری» اتفاقی که افتاد این بود که کارگردان تمام قسمت‌های فیلمنامه را دستکاری و خراب کرد. روز آخر ما متوجه شدیم که کار چه تغییراتی کرده است اما در شرایطی بودیم که کار باید ساخته می‌شد؛ چرا که به دقیقه ۹۰ رسیده و قراردادها را هم بسته بودیم. جای فکر کردن هم نبود. به همین جهت پای کار ایستادیم اما از سوی کارگردان در بخش فیلمنامه بسیار کم‌لطفی شد. (برزو نیک‌نژاد کارگردان اثر بوده است)

تیموری با بیان اینکه طنز سریال «زوج یا فرد» کاملاً مشخص است، درباره کاراکتر خود گفت: نقشی که من ایفا می‌کنم موقعیتی کمدی دارد. در این سریال من نقش پسر مرجانه گلچین را ایفا می‌کنم. مهران غفوریان نیز در نقش دایی به ایفای نقش می‌پردازد و به طور کلی قصه موقعیت کمدی دارد.

این بازیگر با اشاره به بازی با مهران غفوریان در مجموعه‌های نورزی به تیم بازیگران این سریال اشاره کرد و گفت: با مهران غفوریان که پیش از این چندین کار داشته‌ایم اما با هدایت هاشمی اولین بار است که همکاری می‌کنم. در واقع تنها تفاوت کار ما حضور هدایت هاشمی است.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان