arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۶۸۰۴
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۲۳ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از وانت کامیون الکتریکی مرسدس بنز تا پیش بینی های آیفون بعدی

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

برترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

گروهی از پژوهشگران ایرانی و خارجی در یک پژوهش جذاب تلاش کردند به بازسازی اصوات و گفتارهای قابل فهم با کمک بازسازی و بررسی فعالیت های قشر شنوایی مغز انسان بپردازند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

وانت کامیون الکتریکی مرسدس بنز  موسوم به"eSprinter" به زودی وارد بازار فروش می شود. بر اساس پیش بینی های اولیه این محصول در نیمه دوم سال 2019، وارد بازار اروپا می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برخی از پیش بینی ها حکایت از آن دارند که اپل قصد دارد  آیفون بعدی خود را با ویژگی جدید رونمایی کند که امکان شارژ ساعت هوشمند اپل، ایرپاد جدید و حتی سایر آیفون ها را تنها با آیفون جدید فراهم کند. این ویژگی را می توان همان ویژگی موجود در گوشی های هوشمند هواوی و فناوری  Wireless PowerShare  سامسونگ دانست.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نتایج یک پژوهش نشان داده که یکی از محبوب ترین برنامه های ردیابی خانوادگی نه تنها در ردیابی دیگران موفق نیست، بلکه آمار کاربر را به دیگران می دهد و اساسا امنیت ندارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها حضور فناوری در حوزه هایی مثل پزشکی بسیار رایج است. اما پژوهشگران نگران هستند که هوش مصنوعی با حضور در حوزه پزشکی مخاطراتی جدی را برای سلامت انسان ها ایجاد کند و این درست برخلاف آن چیزی است که برای رسالت هوش مصنوعی در حوزه پزشکی در نظر گرفته شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان