arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۸۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۶ - ۲۰ آذر ۱۳۹۰

پاسخ مقام معظم رهبری به شكوائیه یك خانم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری پاسخ معظم له به شکوائیه یک خانم را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری پاسخ  معظم له به شکوائیه یک خانم را منتشر کرد.

متن شکوائیه و پاسخ مقام معظم رهبری بدین شرح است :

سلام عليكم
حضور محترم مقام معظم رهبری حضرت آيت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله)
احتراماً به اطلاع می رسانم كه اينجانب ... مدت 19 سال است كه ازدواج كرده‌ام. ...دو بچه دارم (دختر 8 ساله و پسر 1/5 ساله). شوهرم محيط مدارس را سالم نمی‌داند و مانع تحصيل دخترم می‌باشد ... ايشان وجود هر كتابی را برای بچه ها ... ممنوع می‌داند. تماشای تلويزيون، چه درمنزل و چه در مهمانی، برای من و دخترم ممنوع است. ... كفش و لباس برای من و بچه ها نمی خرد(می گويد ندارم) بسيار سختگير است و انتظار دارد در منزل اجاره‌ای آپارتمانی، شخصاً نان بپزم. برای آينده بچه‌ها نگرانم. مرا راهنمايی بفرماييد و در صورت جدايی،آيا حق حضانت بچه ها را به من می‌دهند يا نه؟

بسمه تعالی
تحصيل كودكان در مدارس لازم است و مراقبت و تربيت بر عهده‌ی والدين است.گزينش برنامه‌های سالم رسانه‌ها برای كودكان نيز وظيفه‌ی ديگر آنهاست. بچه‌ها را به كتابخوانی عادت دهيد و كتابهای مفيد مناسب سن آنها تهيه كنيد.
زن و شوهر بايد با مهربانی و مدارا زندگی كنند. مرد تا حد امكان بر عيال خود توسعه دهد و زن توقعات را تا ممكن است. كم كند. كار در داخل خانه، جزو وظايف حتمی زن نيست. زندگی مشترك را قدر بدانيد و فكر جدايی نكنيد.
خداوند به هر دوی شما كمك كند.
سيد علی خامنه‌ای
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
8
107
شوهر این خانم خودشون رو در دنیای خیلی کوچکی اسیر کردن حتما ایشون فکر میکنن میخوان 500 یا 1000 سال زنده باشن / این عمر کوتاه ارزش اینهمه سختی رو نداره
نظرات بینندگان