arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۱۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۸ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۸

جدیدترین به روزرسانی اسکایپ شامل چه تغییراتی است؟ / از حذف پس زمینه های ویدئویی مزاحم تا ضبط مکالمات داخلی

اسکایپ که یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی جهان محسوب می شود،به روز رسانی شد. نسخه جدید اسکایپ شامل قابلیت اشتراک گذاری ابزارهای دوستیابی و تغییراتی در بخش مکالمات است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اسکایپ که یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی جهان محسوب می شود، به روز رسانی شد. نسخه جدید اسکایپ شامل قابلیت اشتراک گذاری ابزارهای دوستیابی و تغییراتی در بخش مکالمات است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، سیستم جدید اشتراک گذاری اسکایپ در تلفن همراه به شما اجازه می دهد تا از ابزارهای دوستیابی خود برای دوستانتان استفاده کنید. با استفاده از اسکایپ، شما می توانید صفحه مورد نظر خود را با استفاده از نسخه دسکتاپ نرم افزارتان به اشتراک بگذارید.

به نظر می رسد تغییرات جدید این شرکت همزمان برای کاربران اندروید و Ios در دسترس است و هم اکنون می توانید جدیدترین تغییرات را در نسخه بتا شاهد باشید.

برای استفاده از این سرویس کافیست هنگامی که نسخه جدید را روی گوشی هوشمند خود نصب کردید، با ضربه زدن  روی دکمه بالایی سمت راست صفحه نمایش در طول یک تماس، و سپس روی دکمه اشتراک گذاری صفحه نمایش که در پایین صفحه نمایش ظاهر می شود، این ویژگی را امتحان کنید.

اسکایپ در اعلان توصیحات این ویژگی جدید نوشته است: "آیا می خواهید به همکاران خود در اسکایپ یک پاورپوینت ارسال کنید؟ آیا مایلید یک آگهی دوستیابی اینترنتی را با دیگران به اشتراک بگذارید؟ می خواهید برخی از خریدهای آنلاین را با دوستانتان انجام دهید؟ اسکایپ شما را تحت پوشش قرار می دهد."

اسکایپ در سال 2003 راه اندازی شده و بنابراین یکی از قدیمی ترین سرویس های چت ویدئویی است و حدود 300 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان دارد.در چند ماه گذشته، اسکایپ توجه خود را به اضافه کردن قابلیت های عملی بیشتر متمرکز کرده است. برای مثال در اواخر زمستان سال  گذشته محدودیت تماس گروهی را از 25 تا 50 شرکت کننده توسعه داد.

اکنون در جدیدترین به روزرسانی امکان ضبط مکالمه داخلی نیز به اسکایپ  افزوده شده و کاربران می توانند زیرنویسهای زنده، تماس ویدیویی HD و پنل اعلانات به روز شده را نیز دریافت کنند. یکی دیگر از ویژگی های جدید شامل گزینه ای برای تمیز کردن پس زمینه برای گفتگوهای ویدئویی بدون حواس پرتی است.

 

 

نظرات بینندگان