arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۰۲۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۲ - ۰۲ دی ۱۳۹۰
"کواکبیان" به نقل از "مصطفی پورمحمدی"، مدعی شد:

دستور دولت برای پرداخت پول به حساب اختلاسگران در کمتر از دو ساعت/ اختلاسگران دو ساعته بانک تاسیس کردند

او در رابطه با دارایی های اختلاس کنندگان گفت دارایی های این گروه درعرض 4-5 سال 94 هزار برابر شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مصطفی کواکبیان ، نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی و مدیرمسئول روزنامه مردمسالاری، بخشی از محتوای جلسه ی خود با پورمحمدی رییس سازمان بازرسی کل کشور را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب"؛ نمایده مردم سمنان در دیداری که شب گذشته با گروهی از مردم این شهرستان داشت، با اشاره به دیدار خصوصی خود با مصطفی پورمحمدی، به نقل از وی، مدعی " دستور و موافقت دولت برای جابجایی پول و پرداخت آن به حساب اختلاسگران در کمتر از دو ساعت" شد.

وی هنوز برای این ادعای خود، سند و مدرکی ارائه نداده است.

کواکبیان افزود: این در حالی است که مردم ما برای 2 یا 3 میلیون وام باید ماهها معطل بمانند.

او در رابطه با دارایی های اختلاس کنندگان گفت دارایی های این گروه درعرض 4-5 سال 94 هزار برابر شده است.

کواکبیان با اشاره به تاسیس یک بانک، افزود: اختلاس گران در 19 اسفند 89 ، ساعت 6.30 صبح با جمع کردن گروهی و پر کردن فرم تا 8 صبح همان روز به تاسیس بانک مبادرت نمودند که  متاسفانه با تاسیس بانک، موافقت شد.

هر 60 متر مسکن مهر یک شغل

او با اعلام این نکته که در دیداری که با یکی مسولین داشته و پیگیر ایجاد 14 هزار شغل پایدار در شهر سمنان بوده است پاسخ جالبی را دریافت کرده است که به ازای هر 60مترمسکن مهر 1 شغل پایدارمحاسبه میشود.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب"، کواکبیان در ادامه سخنانش که بخشی هایی از آن در "وبلاگ آینده" منتشر شده، با انتفاد از این نوع امارها عنوان کرد که این افراد اگر مسکن مهر نباشد به سراغ دیگر کارهای ساختمانی رفته و این نوع کار شغل پایدار محسوب نمیشود و این امارها فریبنده است.

نماینده مردم سمنان، در ادامه سخنان خود قطع رابطه با انگلیس را پاسخی کوبنده به این کشور دانست و در عین حال تسخیر سفارت انگلیس را اقدامی نامناسب ارزیابی کرد.

مصطفی کواکبیان در بخشی دیگر از سخنان خود به انبار شدن طرحهای یک فوریتی در مجلس اشاره کرد و اعلام کرد مجلس به خاطر ترافیک کاری بالای از این پس یکشنبه بعدازظهر هم جلسه علنی برگزار خواهد داشت.

او در پاسخ به سوال در مورد اینکه شایعه شده که در لیست اصلاح طلبان در تهران هستید گفت:خودتان میگویید شایعه است و من از زادگاه خود کاندیدا خواهم شد.

در پایان، کواکبیان در مورد انتخابات مجلس نهم اصلاحطلبان را به دو دسته تقسیم کرد: عده ای که در صورت اماده بودن شرایط در انتخابات شرکت میکنند و عده ای دیگر به دنبال لیست نبوده و در عین حال انتخابات را نیز تحریم نمیکنند.او افزود حزب مردم سالاری که جز دسته اول است در صورتی که اعضای تایید صلاحیت شده ان بیش از 150نفر باشد لیست ارایه خواهد داد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۲
0
55
من بازنشسته ام برای وام ضروری1/5 ملیونی ثبت نام کردم 6ماه میگذرد هنوز هیج خبزی ندادن و هیچ کجا اعلام نکردن که واجد شرایط هستم یا نه که اگر باشم هم نمیدانم چقدر باید این بانک وآن بانک بدوم تا بگیرم به نظرم نمیتونم دندانهامو که دیگه چیزی ازشون باقی نمونده بکشم و پروتز بذارم
شهاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
5
6
اقای انتخاب شما که جسارت درج میل بازدیدکنندگانتان از سایت را ندارید کمتر ادعا کنید و به همین خود سانسوری ادامه دهید . خدا شما را به راه راست هدایت کند
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
5
10
دوباره موقع انتخابات شدوهمه دنبال شیرین کردن خودشان پیش مردم هستند برادرعزیز شمانماینده مردم هستی واگرخبرت واقعیت داردبایدتاسرحدجانت ازحقوق مردم دفاع کنی که البته بعیدمیدونم چنان نماینده ای پیداشود خدا مدرس رابیامرزدوروحش شاد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
0
3
تا حالا کجابودید؟
z
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
0
1
جانا سخن از دل ما می گویی.....حرف ما هم همینه من هم دلم 3000 میلیارد اختلاس میخواد همشو برای خودم نمیخوام برای تمام جوانهای بیکاری که یواش یواش دارن پیر میشن یه فکری می کردم نه بیمه بیکاری با چندغاز پول.....
s
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
0
0
2ساله که وام مسکن ثبت ام کردم ولي به علت نداشتن سند وام را به اينجانب نداده اند در صورتي که خودم کارمندم وانواع ضامن را بردم ولي قبول نکرده اند پس چطوري اقايون در ظرف 2 ساعت وام انچناني ميگيرند و ضامن هم نميخا هند چطور اين بد بختي ها براي ماست واقا زاده ها و .... بدون سپرده وضامن با حداقل سود وام ميگيرند و راحت از کشور خرج ميشوند
نظرات بینندگان